02 Eylül 2011

3 boyutlu ve 3 katlı pastaya gel,gel gel çekinme sanada bir dilim ayırdım :)


Bildiğiniz gibi geçtiğimiz günlerde doğum günümüz vardı,Ramazan ayına denk gelmişti,bende "
Ramazan lezzetleri etkinliğim
" münasebetiyle gelen tariflere saygısızlık olmaması açısından kendi pastamı yayınlamamıştım,eh artık etkinliğimde bittiğine göre gönül rahatlığıyla pastamı yayınlayabilirm dimi ama :)

Artık ben kendimi aştım canım :) bakarmısın 3 katlı ve 3 boyutlu pasta yaptım....keh keh keh,hep özenmişimdir bazı blogger ablalarım,kardeşlerim harika pastalar yapıp yapıp yayınlayınca,benimkisi onlarınkiler kadar güzel olmasada azcık yaklaştım sayılır,sayılırmı?
Şimdi pastamın belli bir tarifi yok,tamamen sizin hayal gücünüze kalmış,istediğiniz gibi yapabilirsiniz,ben sadece paylaşmak istedim,fikir olması açısından...
3 tane ayrı pişirdiğimiz keki,birbirilerinden farklı boyutlarda kesip aralarına puding sürüp ama önce şekerli süt yada suyla ıslattım üstüste yerleştirdim,amman dikkat düşmesin :)
sonrada üstünü krem şanti ve pudingle süsledim,ortaya böyle bir pasta çıktı....
kestiğim kekin arta kalan parçalarınıda ziyan etmedim,onlarıda ufalayıp,pudingle karıştırıp,alüminyum folyoya sarıp dondurucuya koyduk,başka bir zaman yedik...
Ellerime sağlık,
sevgiler,selamlar olsun :)

6 yorum:

nesrin dedi ki...

Cok da gösterisli güzel olmus ellerinie saglik. Hayirli cumalar.

gelibolu17 dedi ki...

Teşekkürler canım,hoşgeldin,seninde cuman mubarek olsun,sevgiler,selamlar :)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Dogum gününüz kutlu olsun :)

gelibolu17 dedi ki...

Teşekkür ederim canım :) sevgiler,selamlar...

sitare dedi ki...

gözel pasta hımmm

gelibolu17 dedi ki...

teşekkürler,sitare...Hoşgeldin,selamlar :)