12 Mayıs 2008

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ-23 http://www.deryadanlezzetler.com/


Porselen demlik çay saatleri etkinliği 23-ün ev sahipliğini sevgili arkadaşımızhttp://www.deryadanlezzetler.com/

yapmaktadır.Kendisine nazik daveti için çok teşekkür ediyorum sevgilerimi gönderiyorum,ayrıca salata yarışmasında 1.nci olduğu için tebrik ediyorum.
Bende bu etkinliğe SÜNGER BOB KARE ŞORT pastamla katılıyorum.
MALZEME:
3 yumurta,3 fincan un,3 fincan toz şeker,1 paket kabartma tozu,1 paket vanilya,yarım fincan ılık su.
ÜST MALZEMESİ:
şeker hamuru(2 çay bardağı nişasta,2 çay bardağı su,1 çay bardağı pudra şekeri,çok azıcık sarı renk gida boyası)
YAPILIŞI:
Önce yumurta ve şekeri çırpıp sonra diğer malzemeleri karıştırıp normal bir kek hamuru yapıp yağlanmış kare borcama döktüm,175 derece önceden ısıtılmış fırında 25-30 dakika pişirdim.Diğer tarafta şeker hamurunu hazırladım,soğuyan kekimin üstünü kaplayıp süsledim.Ortaya böyle bir pasta çıktı.
NOT:
Bu benim ilk şeker hamurlu pasta denememdi ve ben bu pastayı 15 gün önce kayınpederimin doğumgünü için yaptım,onada sürpriz oldu,hazır aldığımı zannetti,tadıda çok güzeldi herkes severek yedi,umarım sizde seversiniz.
AFİYET OLSUN!

4 yorum:

sadiye dedi ki...

ya bune oiyyyyyyyyyyy
inan yanında olsaydım onun ilk yapacağım şey ellerimle o üç dal kirpiğini yemek olurdu. gülüyor gülücüğünü çayla yerim senin.
ellerine sağlık
inan çok hoş
gülümseten bir tarif çok tatlı
çok beğendim
sevgiler

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA... PASTANIZI ETKİNLİKTE GÖRÜP, KIZIMLA KOŞA KOŞA TARİFİNİ ALMAYA GELDİK. BUGÜNLERDE BENİM KIZDA SÜNGERBOB TAKINTISI VAR. PASTAYI GÖRÜNCE ÇILGINA DÖNDÜ RESMEN... EN KISA ZAMANDA BİZ DE YAPICAZ. ELLERİNİZE SAĞLIK. SEVGİLER...

Unknown dedi ki...

selaaaaam gülcanım ellerine sağlık pek bir güzel olmuş maşaallah ben bugünlerde etkinlik birde üst üste misafirim var gelemedim sana kusura bakma bacıııım iki gündür bende kim var biliyormusun?
cerkez57 umreye geldi bu gece dönüyor iki gündür beraberiz gece bende kaldı iyice kaynattık özlemişiz birbirimizi iyi oldu hadi sende gel canım benim kaynatırız:)
ben sana bir mail atmıştım gelmedimi cevap vermedin de? çanakkale de arkadaşımın ablası var demiştim ismi vicdan kocası öğretim görevlisi arkadaşım tatilde oraya gelecek tanışmanızı istemiştim bana bir cevap ver msn açık denkgelirse konuşalım öptüüüüüüm

Adsız dedi ki...

Slm gülcan, bir sünger bob sever olarak bu pasta çok hoşuma gitti. Bu şekli nerde görsem hep gülerim ellerine sağlık cnm.