19 Mart 2010

Recep İvedik pasta


Malzeme:
kek için malzeme:

4 yumurta,2 bardak şeker,1 bardak süt,2 bardak un,yarım paket margarin,1 paket kabartma tozu.

muhallebi için malzeme:

yarım paket margarin,3 fincan un,8 kaşık toz şeker,
1 kg süt,1 paket vanilya.
üstü için ayrıca çikolata sosu

Kek in Yapılışı:
önce şeker ve yumurtalar güzelce çırpılır sonra içine diğer malzemeler katılıp güzelce çırpılır.
az yağlanmış orta boy bir tepsiye döküp önceden ısıttığımız fırında 25-30 dakika pişirilir.
175 derece normaldir..
Kek pişince diğer tarafta muhallebi hazırlanır.

onun içinde,
margarin eritilir,un katıp hafif kavrulur,8 kaşık şeker katıp karıştırılır.
sütü koyup,iyice karıştırılır.vanilyasıda katıp,güzelce pişirilir.
muhallebi kıvamına gelince 2-3 dakika daha kaynatıp ocak kapatılır.
sonra ikiye kestiğimiz pastanın arasına ve üstüne paylaştırılıp sürülür.
buzdolabında soğumaya bırakılır.
sonra tarifine göre hazırladığım çikolata sosu üstüne böle yayılır..
aman aman insan bunu yemeye kıyamaz..
irecep oğlana benzedi aynı,ama biz kıydık irecep oğlana ve yedik kendisini..
sizede görüntüsü kaldı,
sevgilerimleee
Afiyet olsunnnn...
bende bu tarifimi 56.hafta porselen demlik çay saati etkinliği ev sahibemiz olan LEZİZCE
arkadaşımıza gönderiyorum.kendisine beni bu zor günümde yalnız bırakmadığı için çok teşekkür ediyorum.gönül dolusu sevgilerimi gönderiyorum.

By gelibolu17


4 yorum:

LEZİZCE dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim.Beni onure ettin herzaman yanındayım.Sevgilerimi bıraktım.

bademcicegi.com dedi ki...

canımmm gelibolum nasılsınn pastan cok şirinn tadıda güzele benziyoo nefisss:) emegine saglıkk sevgilerimi bırakıyorum. öptümmm

nesrin dedi ki...

Yorumunuz icin tesekkür ederim.Ev pastalari bizim gibi cocuklu aileler icin ideal.Hem hesapli hem de hafif oluyor.Görüntüsü de cok sirin.Elinize saglik.Berlinden sevgiler...

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

TARİFİN VARRRRRRRRRRR