09 Nisan 2009

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ-40


40. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ
HTTP://MİSSGİBİ.BLOGCU.COM/

ARKADAŞIMIZA NAZİK DAVETİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM,KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.
BENDE ETKİNLİĞE AYVA TATLISI İLE KATILIYORUM

MALZEME:
4 tane ayva,4-5 kaşık toz şeker,kaymak yada krem şanti,süslemek için malzeme,
size kalmış))
YAPILIŞI:
Ayvaları ortadan ikiye kesip,içlerini temizledim,çekirdekleriyle birlikte az suda 4-5 kaşık şeker ile yumuşyana kadar pişirdim.soğuyunca tabağa çıkarıp üstüne,ben krem şanti koydum ve vişne koydum.
Böyle bir şey oldu.ama çok güzel oldu....

Afiyet olsun!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

destegin için çok saol canım..tarifin yayında..sevgiler..

sevil dedi ki...

MERHABA Canımcım;
40. Ev sahibemiz olan http://missgibi.blogcu.com/ (Necla ) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi ve ben ( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ.
iyi hafta sonları
Sevgilerimle SEVİL SAHİN