10 Ocak 2012

Simli Pasta :)


Hani bir söz vardır arap yağı bol bulunca diye başlar....gerisini getirmiyorum siz bulun :)
Benim bu simli pastalarda o işe döndü yani :) Pasta simi ve süsleri almıştım bolca,onları hemen hemen her pastamın üstüne sepeliyordum,bu pastada o simlerden nasibini almış...
Aslında bu pastayıda önceden ekledimmi hiç farkında değilim eklediysem affola,eklemediysemde buyrun benim her zamanki gibi kolay ve pratik pastalarıma diyorum :) Bolca gülücük ekliyorum yazımada şirin olsun :)
Ben bu aralar çok bi kalpazan oldum düzensiz oldum :) şu tarif resimlerim o kadar çok biriktiki,aslında şöyle bir gün oturup yayınladıklarımı ve yayınlanıcak olanları ayırsam çok iyi olacak,yoksa hepsi birbirine girmiş vaziyetteler...
Neyse ben bu adına simli pasta dediğim tarifimi "çay,kahve bahane" etkinliğimiz için Gülay ablama vede "porselen demlik çay saati" etkinliği için Özlem'e gönderiyorum....Kendilerine kolaylıklar diliyorum,sevgiler selamlar olsun....
Tarifmi vermedim,tarifmi soruyosun,yok tarif marif,en yakın marketten almış olduğumuz hazır pasta tabanını istediğimiz gibi süsleyip ev ahalisine böyle kasıla kasıla pasta yaptım size diye servis ediyoruz....o kadar ellerime sağlık,afiyet olsun...Bu kadar güzel anlatılırdı ancak....

16 yorum:

maria dedi ki...

cok guzel
mari

gelibolu17 dedi ki...

mari,
hoşgeldin...teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

anlatımın güzel olmuş pastan da öyle. Bir ben mi kaldım pasta simi almayan ellerine sağlık sevgiler

gulayce dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANI GÜZEL TARİFİN İÇİN TEŞEKKÜRLER TARİFİN YAYINDA SIRADA BEKLEYEN O GÜZEL TARİFLERİNİ BEKLİYORUM SEVGİLER

yöresel örgü ve yemek dedi ki...

Ellerine saglık simli pasta çok güzel nakış gibi işlemişsin arkadaşım sizlere afiyet olsun

gelibolu17 dedi ki...

Tombul tarifler,
hoşgelmişsin...teşekkürler :) bilemiyorum olabilir...

gelibolu17 dedi ki...

Gülay abla, teşekkür ederim...selamlar


Safiye abla,
sağolasın,sevgiler :)

BENİMDENİZİM dedi ki...

canımcım merhaba, nasılsın....Biz buralarda bembeyaz karın aytında kaldıııııııkkkk.Porselen demlik etkinliği az önce fark ettim o etkinliğin bittiğini sanıyordm...Ha ayrıca siz bu konularda daha aktifsiniz yeturla lezzet karesi sitesinin erişimini engellemiş. Ben onu çok yakından takip ediyordim.Paylaşımları çok harikaydı.Lütfen bizlere açsın.

gelibolu17 dedi ki...

Merhaba canım,hoşgelmişsin...çok şükür iyiyim hamdolsun sen nasılsın?
bizede kartopu yola ordan kara hasret kaldık :)yeturlalezzetkareleri az önce gördüm açmış blogunu ziyaretçilerine,inşalah en kısa sürede kendiside döner aramıza,bir kaç tane kendini bilmez yüzünden küsmeye değmez blog dünyasına,o kadar emekleri var...

BENİMDENİZİM dedi ki...

ooook teşekkür ederim arkadaşım evet bu gün girmedim sitesine ama iyi olmuş evet densiz insanlarımız çoook.Kar istiyorsun kargoya verdim bekle....:))))))Kaç günlerde çok ayaz vardı ama bugün kar yağınca ayaz kesildi yumuşaçık
dışarısı
hafta sonu gel abanta götüreyim şamyellerle kayıyoruz çok zevkli olyuor

BENİMDENİZİM dedi ki...

çok teeşekkür ederim arkadaşım aydınlattığın için ayrıca kar istiyosun kargoya verdim bekle..:))))).Kaç günlerdir kar yoktu ama ayaz çoktu bugün kar yağınca havada yumuşadı çok harika oldu. Hafta sonu gel abanta götüreyim şambrellerle kaymaya giceğiz çok zevkli oluyor

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yemek/pasta tarifleri arasında kayboluyorum ben :))
mutfakla hem yiyerek, hem de yaparak arası hep iyi olan ben bu tarifler sayesinde ne hale gelicem bilemiyorum artık :))

merhaba Sevgili GELİBOLU...sevgiyle...

gelibolu17 dedi ki...

Benimdenizim,
ben kargoyu bekliyeyim en iyisi :)
abant a mı gidiyosunuz,sağolasın canım çok isterim inanki,borcun olsun yolum düşerse seni bulurum birlikte gideriz,selamlar :)

gelibolu17 dedi ki...

Merhaba Aynur hala,
hoşgelmişsin :)
hepsinden azar azar yersin sende bişeycik olmaz hem benim tariflerim kilo yapmıyo :)her zaman beklerim,sevgiler,selamlar

Çiçeklendim dedi ki...

Çok güzel olmuş ama bu :)) Güze günler dilerim:)

gelibolu17 dedi ki...

Çiçeklendim,
hoşgelmişsin...çok teşekkürler,selamlar :)