25 Mart 2009

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ-39


39. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ
HTTP://PASTAKUR.BLOGSPOT.COM/

ARKADAŞIMIZA NAZİK DAVETİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM,KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.
BENDE ETKİNLİĞE BULMACA PASTA TARİFİM İLE KATILIYORUM

MALZEME:
6 yumurta,6 fincan şeker,6 fincan un,2 paket kabartma tozu,2 paket vanilya,
2 kaşık kakao,kakaolu puding ve onu hazırlamak için süt.
YAPILIŞI:
3 yumurta,3 fincan un,3 fincan şeker,1 kabartma tozu ve 1 vanilya güzelce çırpılır,yağlanmış orta boy tepsiye dökülür önceden ısıtılmış fırında 20 dk pişirilir.
sonra diğer 3 yumurta,3 fincan un,3 fincan şeker kabartma tozu,vanilya ve kakao çırpılır.aynı boy yağlanmış tepsiye döküp oda pişirilir.
iki tane biri kakaolu biri sade kekimiz oldu.
bu kekler soğuyunca uygun boy bir tabakla ortaları kesilir çıkartılır.
kakaolu kekin içine sade kekin ortası koyulur sade kekin içine kakaolu kekin ortası koyulur.Arasına tarifine göre hazırlamış olduğumuz pudingin yarısı sürülür üstüne diğer kek kapatılır.kalan puding sürüp dinlenmeye bırakılır.soğuyunca üstünü istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.
Afiyet olsunn!

2 yorum:

saklı hayranın.... dedi ki...

ee sen yaparsında yenmezmi hiç
kocaman bir dilim alayım lütfen :))
ellerine saglık balım
emegine de tabi
hişt çabuk yolla kocaman dilimimi bekşiyorum :))tatlı krizim tuttu

sadiye dedi ki...

canım merhabalar
tarifim hazır alabilirsin
sevgiler