28 Mayıs 2009

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ-43-

43. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ
TARİFİMİ SEVGİLİ HTTP://ASİMELEK58.BLOGCU.COM/
ARKADAŞIMA GÖNDERİYORUM.
KENDİSİNE NAZİK DAVETİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM...

KIYMALI MİLFÖY BÖREĞİ


MALZEME:
Herhangi bir marketten alınmış milföy hamuru,300 gr.kıyma,2-3 baş kuru soğan,karabiber,pulbiber,maydanoz,susam,çörek otu,yumurta.
YAPILIŞI:oda sıcaklığında yumuşamış hamurun içine hazırladığımız karışımı( soğanlar incecik doğranıp kavrulur,kıyması ilave edilir biraz daha kavrulur,baharatı koyulur,tuzu atılıp kapatılır)koyup,kenarlarını hafif bastırıp,üstlerine yumurta sarısı sürüp susam ve çörek otu serpip,çoook kızgın fırında 180 derece yeter 15 dakika pişiriyoruz.soğuk fırına atmayın kabarmaaz.sonra ben karışmam..bu kadar.
AFİYET OLSUUUN!

4 yorum:

asimelek58 dedi ki...

TEŞEKKÜRLER CANIM TARİFİN İÇİN ELLERİNE SAĞLIK TARİFİN YAYINDA GELİP BAKABİLİRSİN BİR DAHA BEKLERİM

ezginame dedi ki...

selamlar arkadaşım tarifleriniz cok güzel ellerinize sağlık akvaryumada bayıldım iyi geceler diliyorum sevgiler

iclal dedi ki...

iyi günler canım.Milföye bayılırım cıtıt cıtır ellerine sağlık.Tatile az kaldı nasipse temmuzun 30 da ç.kalede olacağım. KİB. Öpüyorum.

sadiye dedi ki...

merhabalar canım
milföyü çok severim hiç bir şey bulamazsam öyle sağde fırında pişirir yerim. ellerine sağlık hiç kıymalı denememiştim deneyeceğim sevgiler