09 Eylül 2009

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ -3- BAŞLADIII...GELSİN TARİFLER!

Tarif no:40
Gönderen:ASİ MELEK 58
Tarifin adı:mantar sote
ASİ MELEK 58
arkadaşıma çok teşekkür ediyorum...

Malzemeler;
Yarım kg mantar
2 adet orta boy soğan
3 adet çarliston biber
3 diş sarımsak
1 çorba kaşığı salça
Tuz
Pul biber
margarin
3 adet orta boy domates
Maydanoz
6 adet patates
Hazırlanışı;
Önce tencereye bir miktar margarin konulur. Doğranan soğan, biber ve sarımsaklar kavrulur. Malzemeler kavrulunca salça eklenir ve pulbiber eklenir. İnce ince dilimlenmiş mantarlar eklenir. Karıştırılarak bir süre pişirildikten sonra doğranmış domatesler ve tuz eklenir. Yemek suyunu çekene kadar pişirilir siz su eklemeyin zaten mantarın suyu çıkıyor.bulgur pilavıylada muhteşem oluyor deneyin bence .AFİYET OLSUN
canım arkadaşım gülcanın http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ etkinliğine gönderiyorum kolay gelsin canım
sitesindeki diğer güzellikler için lütfen TIKLAYINIZ

3 yorum:

asimelek58 sizlerle dedi ki...

CANIM BİR TARİFM DAHA VAR GELİP ALIRSAN SEVİNİRİM CANIMAMAN BENDE BİR AÇILDIM PİR AÇILDIM TARİF EKLEYEREK İŞİM BİTTİ HEHEESANA KURBAN OLSUN TARİFLERİM İYİ AKSAMLAR

Unknown dedi ki...

Canım iyi akşamlar tarif bıraktım kocaman öpüyorum...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım iftar masam(2) etkinlik için sana yolladım:))
Gelip alırsan sevinirim:))