17 Eylül 2009

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ -3- BAŞLADIII...GELSİN TARİFLER!

Tarif no:101
Gönderen:MİNE AKBAŞ
Tarifin adı:kırmızı biber ve asma yaprağından sarma
MİNE AKBAŞ
arkadaşıma çok teşekkür ediyorum...



kırmızı biber ve asma yaprağından sarma:tarife pek gerek yok sadece dış malzemesini istediğiniz sebzeden yapabilirsiniz.yaprak sarmasını ıhlamur ağacının yaprağındanda yapıyorlar çok değişik ve güzel olduğunu söylüyorlar.üstelik şeker hastalarına iyi geliyormuş.ben daha denemedim.bahçemizde asma olduğu için gerek duymadım.yapraktan artan içi kırmızı biberlere doldurdum .çok hoş bir lezzet oluyor.
malzemele:1 bardak pirinç 2 ortaboy soğanla sotelenir içine karabiber, kuş üzümü ,çam fıstığı ,nane, damak tadınıza göre tuz, şeker, yenibahar, ilave edilir.dış malzeme olarak kabak, patlıcan ,kırmızı ve yeşil biber ,domatez, içi oyulmuş ve kızartılmış patatez olabilir.
tarifimi http://gelibolu17.midedenkalbe.blogspot.com arkadaşıma yolluyorum.
sitesindeki diğer güzellikler için lütfen TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok: