09 Eylül 2009

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ - 3- BAŞLADIII...GELSİN TARİFLER!

Tarif no:38
Gönderen:SUSAM ÇÖREKOTU
Tarifin adı:domates çorbası
SUSAM ÇÖREKOTU
arkadaşıma çok teşekkür ediyorum...



DOMATES ÇORBASI

4 su bardağı su,

1 su bardağı süt,

3 su bardağı domates rendesi,

1 küçük boy soğan,

1 diş sarımsak,

2 çorba kaşığı un,

2 çorba kaşığı tereyağı,

1 et suyu tableti,

Üstüne kaşar peyniri rendesi



Domatesler veda etmeden domates çorbası yapmaya karar verdim,kışın salça kullanarak yapılıyor da;şimdi taze domatesleri püre haline getirip başladım pişirmeye

Tencereye ince kıyılmış veya rondodan geçirilmiş soğan,sarımsak ve yağları koyup soğanların rengi dönünceye kadar kavurup unu ilave ettim,biraz daha kavurup domates rendesini de ilave ettim,bir müddet sonra sıcak suyu, sütü ve etsu tableti koydum kaynayan çorbayı el blendırı ile pürüzsüz hale getirip ocağı kapattım

Servis yaparken kaselerin üstüne kaşar rendesi ve isot koydum
sitesindeki diğer güzellikler için lütfen TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok: