30 Ekim 2009

Tuz Biber Dergisi Yemek Tarifleri Etkinliği-1- 01-31 Ekim 2009 Kekler



Tuz Biber Dergisi Yemek Tarifleri Etkinliği-1-
01-31 Ekim 2009 Kekler

Hazırlayan arkadaşım FERAH

arkadaşım için bende bu pastamı gönderiyorum...
biliyorum arkadaşlar etkinliğin konusu kekler ama bizim evde sade kek yenmediği için,bende kekleri süslemek zorunda kalıyorum...
Artık arkadaşım kabul buyurursa..
kendisine kolaylıklar diliyorum.
sevgilerimle...

PUDİNGLİ KEK


Posted by Picasa


MALZEME.
4 yumurta,2 bardak şeker,1 bardak süt,2 bardak un,yarım paket eritilmiş margarin,1 paket kabartma tozu,yarım su bardağı sıvı yağ,1 paket vanilya,muzlu puding ve kakaolu krem şanti.
YAPILIŞI.şeker ile yumurta çırpılır,diğer malzemelerde katılıp bir güzel çırpılır.yağlanmış tepsiye dökülür.önceden ısıtılmış 175 derece fırında 25-30 dakika pişirilir.hemen sofra bezinin üstüne ters çevrilir.sonra kek ikiye kesilir.soğumaya bırakılır.diğer tarafta puding tarifine göre yapılıparasına ve üstüne sürülür,sonra soğuyunca krem şantiyle süslenir,zevkinize kalmış,buzdolabında soğutulur.aynı resimdekiler gibi olur...AFİYET OLSUN...

1 yorum:

paşakızı mutfakta dedi ki...

Merhabalar..Pastaya hayır diyemem.Bir dilim alıp kaçtım.Ellerinize sağlık.Sevgiler.