28 Kasım 2009

Etimek tatlısı ve pasta



ETİMEK TATLISI
tarifi göz kararı şimdi tam ölçü veremiyeceğim.
etimekler tepsiye iki sıra diziliyor,
üzerine ılık şerbet dökülüp bir tarafta bekletiliyor.
diğer tarafta kram şanti hazırlanıp soğuyan tatlının üstüne sıkılıyor,
daha önceden hazırladığımız elma rendesi az şekerle bir iki dakika pişirilip içine çok az pembe gıda boyası katıp,oda tatlının en üstüne katılıyor.
çok güzel bişey oldu.
denemenizi tavsiye ederim..
Afiyet olsun...
bu tarifimi

SEVİNÇ

arkadaşımın ev sahibeliğini yaptığı

Porselen demlik çay saati etkinliği-48 e gönderiyorum...

By gelibolu17


 
Posted by Picasa

MALZEME:
4 yumurta,2 bardak şeker,1 bardak süt,2 bardak un,yarım paket erimiş margarin,1 paket kabartma tozu,vanilya,muzlu puding,kremşanti,nar taneleri
YAPILIŞI:
önce yumurta ve şeker çırpılır,sonra diğer malzemeleride karıştırılıp güzelce çırpılır,yağlanmış tepsiye döküp,önceden ısıtılmış 180 derece fırında,30-35 dakika pişirilir,soğuyunca tarifine göre hazırlamış olduğumuz hazır puding,ikiye kestiğimiz pastanın arasına ve üstüne sürülür.buzdolabında soğumaya bırakılır.
üzeri kremşanti ve nar ile istediğiniz gibi süslenir...

ben bu pastayı daha önce eklemiştim ama silinmiş,
o yüzden yeniden ekliyorum..

bu tarifimide

SEVİNÇ

arkadaşımın ev sahibeliğini yaptığı

Porselen demlik çay saati etkinliği-48 e gönderiyorum...

By gelibolu17



5 yorum:

Unknown dedi ki...

Teşekkür ediyorum Gülcan hanımcım ELİNE-YÜREĞİNE SAĞLIK OLSUN.yAYINA ALDIM TARİFLERİNİ. SAĞLICAKLA....

susamcorekotuFeriha dedi ki...

bu ne güzel pasta yedinmi hepsini

Alime dedi ki...

48. etkinliğin ev sahipliğini seve seve yaparım.teşekkürler..

Alime dedi ki...

49 diyecektim :))

http://belguzar anne.blogspot.com dedi ki...

selamcanım elıne sağlık nefıs yıyemesekte bakınıyoruz sevgıler