22 Ocak 2010

Gelibolu17'nin 3.doğum günü ve güzel bir mim daha


canım arkadaşım ASİMELEK58
beni MİM lemiş,kendisine çok teşekür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum...
ve sizleri GELİBOLU17'nin doğum günü pastasından birer dilim ikram ediyorum...
ve geçiyorum arkadaşımın sorularına...

1) Bloğu nuzu ilk ne zaman açtınız?

23 ocak 2007 tarihinde GELİBOLU17.BLOGCU.COM olarak sizlere merhaba dedim...
ama sonra blogcuda oluşan arızalar nedeniyle blogspota geçmek zorunda kaldım,orasını hiç unutmadım ora benim ilk göz ağrımdır.

2)Blogunuzda işlediğiniz konular nelerdir?

ilk önce elişlerimi yayınlamak için açmıştım,daha sonraları yaptığım yemekleri ve katıldığım yemek etkinliklerine gönderdiğim tariflerim eliilerimle karışmasın diye GELİBOLU17-MİDEDENKALBE.BLOGSPOT.COM
adlı blogumu açtım,
ayrıca amatörce kendi çektiğim Gelibolu resimlerimi paylaştığım
GELİBOLU17-GELİBOLU17.BLOGSPOT.COM
adlı bir blogum daha var

3) Blogunuzla ilgili düşünceleriniz nelerdir?

Bloglarımla ilgilenmeyi ve değişik insanlarla fikir alışverişi yapmayı paylaşmayı seviyorum ve burası benim için bir hobi gibi oldu...
yada stres topum diyebilirsiniz...

4)Blogunuza yadığınız ilk yazı nelerdir?

İlk yayınladıklarım tabikide elişlerimdi...
birbirinden güzel dantellerim,vitrin takımlarım,
oklava işi yeleğim,oklava işi çantam (hatta makbule çantam koymuştum ismini)(Avrupa yakası makbule)
tepsi örtülerim...

5)Sizi izlemeye alan ilk kişi kimdi?

o zaman izleme muhabbeti yoktu blogcuda arkadaş olunuyodu,ilk arkadaşım
PAPATYA68 dir

6)İlk yorum yazan kişi kimdi?

MELİSTAKI
öğretmenimdi...

7)En çok yorum alan yazınız hangisidir?

Hatırlamıyorum...

8)Beğendiğinizi düşündüğünüz yazınız?

her yazımı beğeniyorum...beğenmesem yazmam...

9)Tarafınızdan düzenlenen etkinlik( var ise)

İftar bereketi etkinliği

10)Katıldığınız etkinlik?

hobidunyamın 3.yemek etkinliği#kurabiye ye etkinliği
HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ #2 POĞAÇA YE etkinliği
YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİ-2
yöresel lezzetler etkinliği 1-
dantel günleri etkinliği,
örgü günleri etkinliği,
örgü oyuncak etkinliği,
eskileri yenileme etkinliği,
Halen hazırlanmasına katkıda bulunduğum İftar bereketi etkinliği
ve
halen hazırlanmasına katkıda bulunduğum Porselen demlik çay saati etkinliği

11)Katıldığınız yarışmalar?

Pasta yarışmasına katıldım,En güzel salata yarışmasına katıldım ve birde yeni tuz biber dergisinin 2.yemek yarışmasına katıldım...

12)100 ve katlarındaki üyeleriniz (var ise)

toplam bloglarımda 65 izleyicim ve sayısız arkadaşım,ziyaretçim var...

13)Toplam yazı adetiniz geçen yıla ait?

Toplam bloglarımda yazı adedim 524

14)Her gün ziyaret ettiğiniz blog ve siteler nelerdir?

cboxuma mesaj bırakan arkadaşlarımı ve listemdeki arkadaşlarımı fırsatım oldukça iadei ziyarete gidiyorum...

15)Blogunuzun size kazandırdıkları?

Çok şey kazandırdı,en önemliside sizler gibi değerli arkadaşlar,dostlar kazandım...

Hepinize sevgilerimi selamlarımı gönderiyorum...

2 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

NİCE YILLARA HEP BİRLİKTE,EN SON YAYINLADIĞIM ISPANAKLI MİLFÖY RULOLAR,,ISPANAKLI HAMURLA PEYNİRLİ GÖZLEME VEE HÖŞMERİM ETKİNLİK İÇİN ALINABİLİR SEVGİYLE KAL TATLIM

Unknown dedi ki...

nice senelere gülcanım hayırlı uzuuuun bir blog ömrün olur inşaallah ve hep dostluk içinde oluruz diyorum:)
bende hemen tarifimi hazırlayıp haber vereceğim sana hem kolay gelsin hem bol tarifli güzel bir etkinlik olsun diiyorum bacım