19 Ocak 2010

HIRSIZ VAAARRRRRR!!!

Merhaba arkadaşlar çok sağolsun http://bendensofralariniza.blogspot.com/

arkadaşımın verdiği haber sayesinde benim ve bir çok blogyazarı arkadaşımın tariflerinin çalınıp
http://yemek-evi.blogspot.com/
adlı sitede yayınlandığını gördüm...
kendisinin kim olduğu belli değil ayrıca ağzının payını vermek istedim ama sayfasına yorum yazılmıyor.
bende sayfasına yazamadığımı kendi sayfamdan hem kendisine hemde YETKİLİ kurumlara iletmek istiyorum...
lütfen gereğini yapınız...
sevgiler...

http://yemek-evi.blogspot.com/
adlı hırsıza duyurulur:

"kimsiniz bu siteyi açmadaki amacınız ne bilmiyorum ama benden izinsiz benim tariflerimi alıp sitenizde yayınlamanıza çok sinirlendim.
hadi öyle bir gaflete düştün tariflerimi sitende yayınladın hiçmi altına bana teşekkür etmek gelmedi,bu kadar uğraşmışsın bana sormadan almışsın yayınlamışsın ufacık bir teşekkür notunu niye çok gördün...
bu sana ilk ve son uyarımdır.
ya benim bütün tariflerimi sitenden silersin yada oturup hepsinin altına teker teker gelibolu17 ye teşekkür edeirm yazarsın...
yoksa seni şikayet ederim.sürüm sürüm süründürürüm...
kontrele gelicem tekrar gözüm üzerinde.
bir dahaki sefere bu kadar kibar olmam ona göre..."

By gelibolu17

5 yorum:

Işıl dedi ki...

millet manyak bence bu ne yaaa.

Işıl dedi ki...

hiç utanmıyolarmı hırsızlıga...

LEZİZCE dedi ki...

İnanmıyorum ya bu kadar yüzsüzlük olamaz bu insanların emeklerimize hiç saygısı yok yapmayı beceremiyorlarsa blog falan açmasınlar ya başkalarının emekleriyle blogmu açılırmış uyarını dikkate almazsa geregini yap arkadaşım.Resmin üzerine isim yazmakta fayda etmemiş alan yine alıyor çok üzülüyorum ben bu duruma emek verip birşeyler paylaşıyoruz hanımlar üzerine yatıyor ayıp hemde çok ayıp şiddetle kınıyorum.LÜTFEN EMEKLERİMİZE SAYGI GÖSTERİN....

Mutfaknotlari dedi ki...

artık varya bloğa yazı yazmaktan çok hırsızlarla uğraşıyoruz aaa ayıp ya
canım gidip baktım valla dünya tarif yazmış sendende bi çok alıntı yapmış malesef
birde arzumcum diye bi blogcu arkadaş var ondanda epeyce almış
canım yoruma açık şuan sayfası ben baktım geldim
Rabbim büyük sen sıkma canını

Admin dedi ki...

Merhabalar ;
Öncelikle Kendimi Tanıtmak Gerekirse Ben www.bayan24.com Web Site Sahibi Yahya Koç
Blogunuzu Bir Süre İncelemiş Bulunmaktayım Ve İçerikleriniz Hakkında Yapılacak Tek Yorum "Kusursuz" Olmalıdır !

Belirtmeliyim Ki Biz Bayan24 Ekibi Olarak Web Sitemize Yemek Tarifleri Bölümü Açmayı Planlamaktayız Ve Bu Bölümümüze Yazar Aramaktayız.

Sizin Adınız - Sizin Resminiz Ve Sizin İçerikleriniz İle Size Özel Bir Sayfa Açıp Bu Bölümde Yemek Ustamız Olarak Tariflerinizi Yayınlatabiliriz.

Eğer Sizin Yönünüzden de Olumluysa Lütfen Web Sitemizin İletişim Bölümünden Bizlerle İrtibata Geçiniz.

Başarılarınızın Devamını Görmek Üzere İyi Çalışmalar Dileriz.

Saygılarımızla Bayan24 Ekibi.