23 Temmuz 2010

Tatlı yiyelim,tatlı konuşalım:)


SeVgİlEr SeLaMlAr OlSuN:)

6 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

böyle tatlı bir fotoğraf karşısında tabiiki de tatlı konuşuruz..
hayırlı cumalar olsun...

mintinin dünyası dedi ki...

CANIM ARKADAŞIM,VEFALI DOSTUM NE İYİ YAPTIM DA SENİ TANIDIM GÜLCANIM YA...ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.TATLIN ENFES GÖRÜNÜYOR.AMA YİNEDE SENİN KADAR TATLI OLMAZ.SEVGİLER

notdefterimden dedi ki...

Pudingler güzel görünüyor,şimdiden afiyet olsun.Sevgiler

Adsız dedi ki...

selamun aleykum.

bu sabah blogumu acinca sizin simsicak icten mesajlarinizi okuyunca cok sevindim.rabbim butun kardeslerime hayirli evlat versin.cocuk ozlemi cekenlerede ikiz ikiz versin insALLAH:)

insALLAH bende sizi takipteyim.hayirli cumalar diliyorum sizede:)

yemeklere yorum yok,cunku aram yok.istahim bir filin istahi gibi acilana kadar yemeklere kustum ben:)))rahmana emanet olun:)

Cafe Pepela dedi ki...

Selam olsun yürekten,cici arkadaşım!
Tatlın enfes görünüyor,afiyet,şifa olsun,yuvanız aynı lezzetle kavrulsun..
Hayırlı,nurlu cumalar,dualar da buluşmak umuduyla..

mndlna dedi ki...

sabah sabah böle tatlı şeyler görmek insanın hem keyfini yerine getiriyor hem de karnını acıktırıyor :) Ellerine sağlık ablacım :)