03 Ağustos 2010

Yemekteymişiz ve ben mimlenmişimmmm:)

Sevgili hemşerim ve aynı zamanda blogdaşım
YEMEK BİR AŞK beni sağolsun blog aleminin yeni mim oyunu olan "yemekteyiz" mimine dahil etmiş...
kendisine çok teşekkür ediyorum,sevgilerimi gönderiyorum...


Öncelikle ben tv de yayınlanan "yemekteyiz" programını hiç beğenmediğimi söylemek istiyorum,nedenine gelince:
Ülkemin geçtiği bu kritik dönemde,insanların işsizlikten,parasızlıktan cinnet geçirdiği,yuvaların yıkıldığı,çocuklarının yüzünün gülmediği,
3-5 kuruş harçlık kazanmak için,eli kalem tutması gereken çocuklarımızın çalıştırıldığı bir zamanda,o yarışmaya katılıpta,knor bulyon ile gerçek tavuk suyunu dahi ayırt edemeyecek kapasitedeki kadınların,misafirlerine yanık tatlı ikram edenlerin,önlerindeki bolca nimetlere şükretmek yerine hiç utanmadan burun kıvıranları gördükçe acayip sinir oluyorum....

ve sözü fazla uzatmadan nezaketen davet edildiğim yemekteyiz mimine bende elimden geldiğince şöyle bir katkıda bulunmak istiyorum...

Fotoğraflarım tamamen bana aittir,netten yada ordan burdan çalma çırpma değildir:)

eğer siz bana misafir olsaydınız,ki zaten bu postu okumakla sanalda olsa bir parça misafirim oldunuz:)

Hoşgeldiniz,sefalar getirdinizzzzz:)
buyrun sizi şöyle alayım:)

Menü:

Sütlü çorba


Kuskuslu yeşil mercimek salatası


Etli patates


Biber dolması


Patlıcanlı bulgur pilavı


Milföylü börek


Elma tatlısı


Vedeeee yemeğin üstüne çay isteyene çay,
kahve isteyene kahveeee...




Afiyet olsunnnnn:)
Umarım sizi güzel bir şekilde ağırlayabilmişimdir...
bende müsadenizle

Parmaklarımızıyesek
kalpkurabiye
papatya68
nesrin

arkadaşlarımı mimliyorum (yemekteyiz e davet ediyorum)....
sevgiler selamlar....

5 yorum:

mndlna dedi ki...

Ablacım beni mimlemiş :) bakalım artık neler olacak :)) en kısa zamanda yemekte sizleri misafir olarak beklerim :)

YeMeK vAkTi dedi ki...

ordan burdan çalma çırpma derken bize taş attınız sanırım zira yaz sıcağında hiç öyle sofra hazırlayamayacağımızdan biz öyle yaptık sağlık olsun:)

Yemekteyizin tv versşyonuna gelince 5 kişilik yemek için milyonlarca lira harcanması ve bunun direk çöpe gönderilmesi açıkçası bazı insalara haksızlık acımazsızlık ..

Ellerinize sağlık menü oldukça güzel

Cafe Pepela dedi ki...

Gülüm gönlüne,emeğine sağlık!
Çok hoş olmuş herşey,10-10-10! :)
Programdan ben de haz etmiyorum,zaten yarışmacıların yüzde sekseni cast ajanslarından.
Hayırlı haftalar diliyor,sevgilerimi gönderiyorum.

hanife dedi ki...

eline yüreğine sağlık,yemekteyiz proğramı için söylediklerine yürekten katılıyorum.Sofran harika olmuş eine sağlık

Işıl dedi ki...

TESEKKURLER ALLAH KİMSEYİ AYRIMASIN