06 Eylül 2010

Şeftalili pasta


Malzeme:
klasik,bildiğimiz her hangi bir marketten alınmış olan pasta tabanı:)
sonra puding,hazırlamak için süt,pazardan almış olduğumuz şeftali ve üzüm:)
yani pek bi maliyeti yok,toplasan,2.60 taban,puding ve sütte 2.50,
meyveyide kilo kilo koymuyoruzya üstüne,az üzüm,en çok 2 şeftali,
bi zahmet siz hesaplayıverin canım:)
yani diyorumki,öyle sanıldığı gibi pasta yapmak çokta zor değil artık....
12 dilim çıkıyor,bence gayet uygun...

Yapılışı:
şimdi yapılışı zaten basit aç pasta tabanının paketini,aç aç,pudingi de aç,sütüde açç,aa her şeyide bana söyletmeyin canım,kendi aklından bul birazda...
(sus sus bak ordan diyor bu nasıl anlatım diye)
sanki ben anlamıyorum,nasıl anlatıcaz,zaten yorgunum,oruçluyum,
(sanki bir araba taş taşıdın)olabilir,psikolojik olarak yorgunum diyom anlamıyonmu?
kafadan yani:)
işte karıştır tarifine göre pudingi orda ocak var,heh koy pişsin,iyi karıştır bak dibini tutturma,yay tabanın arasına yarısını,kalanınıda üstüne dök,yay güzelce,heheeeee,oldu,git şimdi onu buzdolabına koy soğusun:)
şeftalileride koyacan çatlama,hem sen soydunmu şeftalileri bakim...
hadi hadi al eline bi bıçakta soy o şeftalileri,üzümleride yıka,
bak bakim pasta soğumuşsa getir üstüne serpelim meyvelerinide,
ohh ellerime sağlık,,çokta güsel oldu...
hadi götür koy dolaba soğusun güselce,
akşam yeriz iftardan sonra çayın yanında...

yoruldunmu?çok koşturdum seni bi öte bi beri,
eee napıcaksın kolay değil öyle mutfakta çalışmak...
hele benim yanımda...

ya ne diyon sorma bütün işi sen yaptın bende kendim yapmış gibi yoruldum...
alış alış,elin kırılsın,yarın öbürgün kocanın evind ezahmet çekmezsin
(drdi büyüklerimiz)iyide demişler...

Afiyet olsun....

Yani sen şimdi ordan kadın hazır pastayı almış yapmış bide bize gösteriyo diyebilirsin,
hissiyat meselesi anlarım ben,olabilir,hadi eyyy okur,sende otur bugün evdede kendi pastanı kendin yap,sonra resmini çek bizimle paylaş,banada haber etmeyi unutma,yoksa hatırım kalır...
Valla:)

5 yorum:

kalpkurabiye, deniz dedi ki...

öyle deme ne olursa olsun emek vermişsin buna sen canım:))
ellerine sağlık.. tadanlara bal şeker olsunn:))

Gelibolu17 dedi ki...

çok teşekkürler deniz'im,güzel yorumun için....
kalvyenin tuşlarına basan parmakların dert görmesin:)
çok öptüm,her zaman gel oldumu...

ÜmmüAbdullah dedi ki...

SELAAAAAAAAMMMM,GÜLÜM, BÜLBÜLÜM BENİMMM..... NE DE GÜZEL DÖKTÜRMÜŞSÜN,NE DE GÜZEL ANLATMIŞSIN :) ELLERİN DERT GÖRMESİN. FİKRİN YORULMASIN İA..
BU CİCİ PASTAYI YEME ŞANSINA SAHİP OLANLARADA AFİYET BAL ŞEKER OLSUN İA...ÖPÜLDÜN CANIM,CİĞERİM O GÖREMEDİĞİM GÜZEL YANAKLARDAN...İÇTEN MUHABBETLERİMİ DE BIRAKTIM ,ALMAYI UNUTMA E Mİ :)...

Fuat Gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.(Geçmiş Kadir gecenizide tebrik ederim.)

Saygılarımla.

Anlayamazsin dedi ki...

selamun aleykum.pasta kolaymis ama ugrasamam:)ben hazirciyim bu aylarda:)

12 dilimin 6 tanesi benim,3 tanesi buyuk kizimin,3de kucuk kizimin olsa.adama hic bisey kalmasa:)))

ellerine saglik.afiyetler olsun.oructa bitti cok sukur.son iki gun kaldi.persembe bayram.ucretlerinizi alacaksiniz,bizde bakacaz oyle:))rahman kabul etsin.bende kalkayimda isimi yapayim.daha camasir srecem falan :)ben yavas insanim,isimi kendimi ne zaman iyi hissedersem o zaman yaparim:)))

ALLAHA emanetsin.hayirli gunler diliyorum.