01 Aralık 2011

Kar Pastası

Bu tatlı hem hafif hemde yapması çok kolay,,,,daha öncede eklemiştim bu seferkini kek kalıbına döktüm,tekrar eklemek istedim :)
MALZEME:
1 kg.süt,1 su bardağı irmik,1,5 su bardağı toz şeker,100 gr.margarin,1 paket vanilya,1 limon kabuğu rendesi.
YAPILIŞI:
margarin hariç diğer bütün malzemeleri,orta boy bir tencerede karıştırıp,orta ateşte sürekli karıştırarak kaynayana kadar pişirilir.
5-6 dakika kaynatıp,ocaktan indirilen tatlının içine margarin koyup mikserle çırpılır.
su ile ıslattığımız kek kalıbının içine dökülür,buzdolabında soğumaya bırakılır.
(isterseniz hazırladığımız karışımı ikiye ayırıp arasına bir paket kakaolu bisküvi dizebilirsiniz)öylede güzel oluyor.
üzerini istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.(fındık,tarçın,hindistan cevizi)
Ben bu kez tarçın serptim...
Ve bu tatlımı "Çay kahve bahane" etkinliğimizin yeni ev sahibesi ÖZLEM'e gönderiyorum,arkadaşıma kolaylıklar diliyorum,sevgiler,selamlar olsun...

11 yorum:

özlem dedi ki...

etkinliğe katılımın için çok teşekkürler tarifin yayında sevgiler.

gelibolu17 dedi ki...

özlem sağolasın,selamlar,,gelicem sonra gene başka tariflerimle...

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Ablacım uzun süre oldu görüşmeyeli:) Valla her zamanki gibi formundasın, ellerine sağlık:D

gelibolu17 dedi ki...

Elif evet haklısın çoktandır görüşemiyoruz,,,nerelerdesin?
Teşekkürler,sevgiler :)

FERZAN dedi ki...

çok güzel olmuş..:)))

Magia da Inês dedi ki...

º°♥❤ Olá, amiga!
❤ Imagem deliciosa... seu blog é tudo de bom!...
º°❤ Bom fim de semana!
Beijinhos.
♥❤ Brasil

yemekbiraşk dedi ki...

nefis olmuş canım ellerine sağlık afiyetler olsun..

gelibolu17 dedi ki...

Ferzan,hoşgelmişsin,,,teşekkürler :)

Magia da Inês,teşekkürler,sevgiler...

Yemekbiraşk,sağolasın canımcım,sevgiler,selamlar :)

Adsız dedi ki...

Kesinlikle haklısınız, gerçekten hem lezzetli, hemde çok hafif. Ellerinize sağlık. Afiyetle.

Nigar SARGIN dedi ki...

Çok gagil olmuşşşş yaaa gagil (güzel) demek bu arada çocuk dili ;)))Ellerine sağlık canım benim...

gelibolu17 dedi ki...

Dilek,Teşekkürler,sevgiler...

Baharatınkızı,:))) sağolasın canım sevgiler...