14 Mart 2012

Kekikli Yumurtalı Ekmek

Nasıl severim,evde birikmiş bayat ekmekleri değerlendirmenin en güzel ve kolay yoludur yumurtalı ekmek,sık sık yaparım,,,Ama bu güzel KEKİKLİ YUMURTALI EKMEK leri sevgili MUHABBET SOFRASI göndermiş sağolsun,,,çok teşekkürler canım,ellerine sağlık,selamlar,gene beklerim :)
Merhaba....
Nasılsınız bakalım....
Bu sabah kendimi ödüllendirmek istedim ve kalktım yumurtalı ekmeklerimi yaptım
Neden ödüllendirdim, ne oldu ki:)
Hiiiççç,  illa bişey mi olması lazım dimi :)
Yanında da çay en açığından 
Zaten annem çayın içine o kadar çok şey katıyor ki 
Bazen diyorum, yakında korkarım beni de atarsın demliğin içine :)
Birgün de onun tarifini veririm :)
Ben şimdi bu ekmekleri naıl yaptım onu diyim 
Birazcık beyaz peyniri ezdim.
İki yumurta kırdım ,kattım peynirin içine, bir tutamda kekik
Sonra teflon tavayı kızdırdım, çok azıcık sadece tavanın dibi yağlanacak kadar sıvı yağ ekledim.
Ekmekleti harca bulayıp tavada ızgara ettim ve sıcak sıcak  yedim gitti bitti bile :)
Zaten bu ölçüden de beş dilim ekmek yumurtaladım :)
Hepsini ben mi yedim.
Evet hepsini ben yedim :)
Afiyet olsun hem bana hem de yapacaklara :)

6 yorum:

VuslaT dedi ki...

Sabak sıcacık çayın yanına yada akşam üzeri çayına çok yakışır. Afiyet olsun yapana yiyene bakan banada..

gelibolu17 dedi ki...

Vuslat,
hoşgelmişsin,evet haklısın :)
selamlar...

mutfagabuyrun dedi ki...

canım sitemde senin için tarif var.alırsan sevinirim.sevgiler.

Nigar SARGIN dedi ki...

Gelibolummm hımmm bayılırım ellerine sağlık canımcım;))

Blog; Maydonoz by Nalan dedi ki...

Etkinlige 2 farkli lezzette Scone tariflerimle katiliyorum... tarifleri almak isterseniz burdalar, http://maydonose.blogspot.com/
Kolay gelsin!
Nalan

gelibolu17 dedi ki...

Baharatın kızı,
hoşgelmişisn,teşekkürler canım .) öpüldün selamlar :)


Nalan teşekkürler canım,bakıyorum hemen :)