13 Mart 2012

Lorlu Sünger Tatlısı

Şimdiki tarifmizi sevgili SUSAM ANNEM göndermiş sağolsun,LORLU SÜNGER TATLISI ellerine sağlık canım,çok teşekkürler,her zaman beklerim,öpüyorum ellerinden,sevgiler :)
HERKESE MERHABALAR,SELAMLAR,SEVGİLER

Çok uzak kaldım,tariflerimi yayınlıyamadım,yorumlarınıza geri dönemedim:( sağlık sorunlarım,üniversite hastanesinde kontrollerim,koşuşturmacalarım, ilaç raporlarımın yenilenmesi vs vs:(( ama işte geldim üstelik nefis mi nefis harikulade lezzetli bir tatlı ile:))) daha önce yaptığım *SÜNGER TATLISI* malzemelerine dolapta bulunan taze kaşar loru ilave ettim,sonuç fevkalade lezzetli oldu:)

buyurun tarife:

3 adet yumurta,

1 su bardağından 2 parmak eksik toz şeker,

1 su bardağı yoğurt,

2 su bardağı un,

2 yemek kaşığı sıvıyağ,

200 gr kadar taze tuzsuz kaşar loru,

1 paket kabartma tozu,

1 paket vanilya

ŞERBETİ:

2,5 su bardağı şeker,

3 su bardağı su

yumurtalar şeker ile çırpılır,yoğurt,yağ ilave edilir,un,k.t, vanilya da ilave edilerek karıştırılan harç az miktarda yağlanan fırın tepsisine dökülür, kızarana kadar pişirilir,

su ve şeker kaynatılmadan şeker eriyene kadar karıştırılır, fırından çıkan kekin üstüne soğuk şerbet dökülür

1 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

bak işte sözüm söz anında senin için muffin yaptım bayatlamadan al tamam mı gülüm