12 Mart 2012

Pekmezli toplar

Amanda aman cboxa bırakılmış tariflerinizi az kalsın görmüyordum,çok üzülürdüm sonra kaçırsaydım,,,son anda gördüm hemen ekleyivereyim,,,,sevgili MUTFAKTAKİ ACEMİ etkinliğimize PEKMEZLİ TOPLAR tarifi ile destek olmuş sağolsun,teşekkür ediyorum,selamlar,gene beklerim :)
Hem çocukların, hem de büyüklerin seveceği bu nefis tarifimi, sevgili http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ un ev sahipliğini yaptığı "Porselen Demlik Çay saati Etkinliği"ne gönderiyorum.
Malzemeler:
2 paket pötibör bisküvi
2 yemek kaşığı pekmez
2 yemek kaşığı kakaolu fındık kreması
2 kaşık labne
1 su bardağı fındık ya da ceviz
1 yemek kaşığı tereyağı
1 su bardağı süt.
Süsleme için:
Hindistan cevizi, Antep fıstığı, ceviz, fındık veya renkli şekerlemeler
Yapılışı:
Bisküviler robotta toz haline getirilir. Diğer malzemeler üzerine eklenir ve robot tekrar çalıştırılır. Azar azar süt ilave edilir. Kıvamını ayarlamak için duruma göre süt veya bisküvi eklenir. Kabuklu ceviz büyüklüğünde yuvarlaklar elde edilir. Hindistan cevizi, şekerlemeler, toz fındık, ceviz ya da Antep fıstığına bulanır. Tepsiye dizilip buzdolabında 1 saat kadar dinlendirilir.

Hiç yorum yok: