30 Mart 2012

Peynirli Börek

Sevgili BENİM DENİZİM GÜLCAN arkadaşım PEYNİRLİ BÖREK yapmış,hadi soğumadan gel al demiş,
hiç almammı böyle güzel böreği,koşa koşa gidiyorum almaya,çok teşekkürler canım ellerine sağlık,her zaman bekliyorum,selamlar vede hayırlı cumalar olsun :)

       Merhaba, herkese hayırlı cumalar ve mutlu hafta sonları.......
Bu börek 1 yufkanın 4'e bölünmesiyle yapılıyor... Geçenlerde bir sitede görmüştüm şekli çok hoşuma gitmişti. Birkaçgün öncede Yeturlalezzetkarelerinin (Yeşim'in) sitesinde gördüm. Tesadüfen evdede yufkam vardı. Akabinde deneme fırsatı bulabildim.

      Malzemeleri kafanıza göre ayarlayabilirsiniz. Benim 2 adet yufkam vardı 8 tane oldu içini ve sosunu ona göre hazırladım. Nasıl böyle bir şekil aldığına buradan bakabilirsiniz.. Biraz kopyacı gibi oldum ama.:))))))

"73. Hafta Porselen Demlik Çay Saati" ne ev sahipliği yapan sevgili Gülcan'a ve "Çay, Kahve Bahane Etkinliğine" ev sahipliği yapan sevgili Marifetanne'ye gönderiyorum. Kolay gelsin........

Hiç yorum yok: