20 Mart 2012

Sadrazam Lokumu

Merhabalar efenim,geldim geldim burdayım,,,,etkinliğimiz güzel tariflerinizle devam ediyor,inşallah 7 nisana kadarda devam edecek :) Beklerim tariflerinizi,dedim demişkende sevgili adaşım BENİMDENİZİM den SADRAZAM LOKUMU tarifi geldi,sağolasın canım ellerine sağlık,aslında daha erken yayınlamam gerekiyordu ama beklettim,niyemi mahsuscuktan :) şakkaaaa,şaka,pazara gittim gelincede bir yorgunluk çayı  içtim oğluşlarla o yüzden bekletmek zorunda kaldım,bi daha olmaz :)
hemen bu güzel tarifi fazla bekletmeden yayınlıyorum,gene gene bekliyorum diyorum,selamlar :)
aaaaa durun bi dakka çok pardon sadrazam lokumu yalnız gelmemiş yanında arkadaşlarınıda getirmiş kimmiş onlar? BAKLAVALIK YUFKADAN PATATES BÖREĞİ VE MEVSİM SALATASI çok güzel olmuşlar hepsi,beğendim...işte geldiler burdalar...
 Merhaba,dün akşam günüm vardı. Akşam oturmalı olduğu için yapılacaklara sınırlama getirdiler. İlk kurbanda ben oldum. Sanki misafirler aç kaldı gibi geldi bana...Bilmiyorum artık memnun edebildim mi? ama ben çok huzursuz oldum. Hayatımda ilk defa böyle 3 çeşitle gün misafiri ağırladım.
Baklavalık yufkadan patates böreği

Sadrazam Lokumu

 Mevsim Salatası

Çeşitleri görünce iyiki senin gün arkadaşın değiliz yoksa aç kalırdık dediğinizi duyar gibi oldum.
Sabah sabah bu kadar laf yeter.:)))))
Sadrazam Lokumunu ben çok yaparım. Her zamanda beğenerek ve severek tüketiriz....Daha öncede paylaşmıştım sizlerle.. O yüzden tembellik yapıyorum. Tarifimi  ayrıntılı bir şekilde fotoğraflarıyla birlikte buradan alabilirsiniz..
73. Hafta P.D.Ç.S Etkinliğine ev sahipliği yapan Gülcan' a Çay kahve Bahane Etkinliğine ev sahipliği yapan Nuray'a gönderiyorum. Kolay gelsin arkadaşlar.....

Hiç yorum yok: