26 Mart 2012

Tarçınlı Kurabiye

Sevgili BİR TUTAM KEKİK AYŞEGÜL arkadaşımız bu kezde pek güzel TARÇINLI KURABİYE tarifiyle etkinliğimize misafir olmuş sağolsun...Ellerine sağlık canım bu kurabiyeler öğleden sonra çayın yanında çok yi gidecek,teşekkürler,gene beklerim,selamlar :)

Bir ince iştir Yaşamak dediğin!
"Sana" yürümek düşer...
Çünkü; yol olur yeryüzü yürümeyi bilene...
Yeter ki; onurlu olsun duruşun özlemli olsun yürüyüşün!
"Yürümek" kavlin olsun, ahdin olsun, vefan olsun...
Vur kendini yollara..
İmdada sesin olsun dara uzansın ellerin zora dayansın bileğin..
Olurda sürçerse ayağın; 
dayandığın güvendiğin her daim Yüce Rabbim olsun ...

Uzuunca bir aranın ardından,klavye bana bir yabancı geldi ki hiç sormayın..
Geçirdiğim hafta yakın zamanların enn yorucu haftası idi sanırım...
Koşturmaca,stres,belirsizlikk...
Belirsizliğin ve stresin sebebi,bir çok arkadaşım gibi benim de sayfama gelen uyarı yazısı idi.
Sayfamı açmalara korkar olmuştum emin olun...:)
Nasıl bir ruh haline büründüm bir bilseniizz:)
Sanki birileri gizlice sayfama girip,bir düzenek yerleştirmişler de,ben sayfama girdiğim ann infilak edecekmiş gibi:)
Her girişimimde bu ruh halini yaşadım ve eli kolu bağlı geri döndüm sayfamdan.
Sizlere ulaşamamak,apayrı bir soru işareti kafamda zaten..
Aynı sorunu sizlerinde yaşıyor olması,yalnız olmadığım hissi verse de bana,bu sorun kafamda büyüdükçe büyüdü...
Uzun zamandır erken uyumayı unutmuş biri olarak uykuya verdim kendimi:))
''Tamam dedim,bitti bu blog olayı,burada sonlanıyor herhalde...
Tüm kötü senaryolar yazıldı çizildi bu süreç içerisinde:)

Ama her alanda olduğu gibi,teknik anlamda da herşeyin üstesinden gelebileceğine inandığım,harika insann...kıymetlim canım ABLAM yetişti yine hızır misali imdadıma...
Ödenmez hakkın bilirim ablacımm,ama ne olur hakkını helal et bana..!
Emeklerine o güzel yüreciğine birlerce kez sağlık olsun ablacım..

Neyse ki,arkadaşlarımdan gelen güzel haberler sayesinde,serin sular serpilmeye başladı gönüllerimize yavaş yavaş..
İnşAllah bu son yaşadığımız sorun olur hepimiz için..:)


Geçtiğimiz hafta içi, boll bol misafir ağırladım bu stresli anlarımda ben:)
Onca iş güç koşturmaca arasında,bulduğum her minicik fırsatta sayfamda bir değişiklik var mı diye göz atmalar eşliğinde:))
Sanki sorun düzeli verse elim kolum daha bir fazla tutacakmış gibi...
:))
Misafirlerim için hazırladığım tüm lezzetleri sırası ile paylaşacağım inşAllah sizlerle..
İlk önce bu yemelere doyamadığımız kurabiyemin tarifi ile geldim bugün..
Siz çayı demleyene kadar hazır olabilecek kadar kolay ve pratik bir kurabiye bu...
Hadi bakalım notlar alınsın:)

MALZEMELER
  • 1 çay bardağı eritilmiş tereyağı
  • 1 çay bardağı yoğurt
  • yarım çay bardağı sıvı yağ
  • 1 yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker veya pudra şekeri
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabarma tozu
  • aldığı kadar un (yaklaşık iki buçuk üç su bardağı)
  • (üzeri için,2 yemek kaşığı tarçın ve yarım çay bardağı toz şeker)
HAZIRLANIŞI
  1. öncelikle yumurta ve şekeri iyice harmanlıyoruz,sırası ile sıvı malzemeleri ekleyip,iyice karıştırıyoruz.
  2. daha sonra vanilyasını kabartma tozunu ekliyoruz.
  3. son olarak ununu kontrollü bir şekilde ekliyoruz ki,,yumuşak ele yapışmayan bir kurabiye hamuru elde edebilelim.
  4. hazırladığımız hamurdan,minik parçalar koparıp yuvarlıyoruz.
  5. yuvarladığımız kurabiyeleri yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine diziyoruz.
  6. 180 derece(ısı fırına göre değişebilir)hafif pembeleşene kadar pişiriyoruz.
  7. pişen kurabiyelerimizi,tarçın ve toz şeker karışımına bulayıp servis tabağına alıyoruz.
Bu tarifimi gelibolu arkadaşımızın etkinliğine gönderiyorum.


Hüzünlerden ve sıkıntılardan uzak,
huzurun ve sükunetin sizi sarıp sarmaladığı güzel bir hafta dileğimle...
Rabbim,e emanet olunuz.!

Hiç yorum yok: