06 Nisan 2012

Havuç Tatlısı

Sevgili EMİNE KAYA ablam etkinliğimiz için sağolsun HAVUÇ TATLISI yapmış :) elleirne sağlık ablam çok teşekkürler,öpüyorum selamlar olsun....




Malzemeler

1 kg kadar havuç
1,5 su bardağı toz şeker
1,5 paket kakaolu petibör bisküvi
1 su bardağı fındık

Üzeri için

1 pk krem şanti
kako ve toz şam fıstık

* Havuçları soyduktan sonra rendeleyelim.

* Tencereye pişmeye aldığımız havuçlara toz şekeride ilave edelim.
* Henüz suyu tam çekilmeden fındıklarıda ilave edelim.
* Suyunu iyice çeken harcımızı soğutalım. (Soğuması çok önemli)
* Başka bir kabın içine alalım ve kakaolu bisküvlerle beraber yoğralım.
* Borcama harcı bastıra bastıra yerleştirdikten sonra krem şantiyi paketin üzerindeki tarife göre hazırlayalım.
* Tatlımızın üzerine krem şantiyi sürelim en üstüne toz şam fıstığı ve kakao serpelim (ben çay süzgeci kullandım.)
* Afiyet şeker olsun..

Bu tarifimi Çay kahve bahane etkinliği ev sahibesi 
http://www.marifetane.com a ve Porselen Demlik Çay saati ev sahibesi 
http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/
gönriyorum kolaylıklar diliyorum..

Hiç yorum yok: