03 Nisan 2012

Kuru Üzümlü Kurabiyeler

Merhaba şimdide sıradaki tarifi sevgili EMİNE KAYA göndermiş sağolsun 
KURU ÜZÜMLÜ KURABİYELER hazırlamış bize Emine ablam,elleirne sağlık canım,çok teşekkürler,selamlar


Cuma günü evden dışarı çıkamadım çünkü pasaportum gelmemişti ve sıkıntıdan kurabiye yapayım dedim televizyonda da Oktay Ustayı seyrediyorum biryandan da kuarabiye yoğuruyorum akşama kadar bu şekilde oyalandım.. Nihayet dün öğlen 12 gibi geldi ve çok rahatladım.. Şimdi tarifi yazıyorum yapmak isteyenlere şimdiden Afiyet şifa olsun..

Malzemeler
1 adet yumurta
1 paket margarin (erimiş olacak isteyenler tereyağıda kullanabilir)
1 pk kabartma tozu
1 su bardağı pudra şekeri
3,5 su bardağı un
2 yemek kaşığı kakao
2 yemek kaşığı hindistan cevizi
4 yemek kaşığı kuruüzüm (yıkamayı unutmayın)

Yapılışı
* Unu eleyin, pudra şekerini, kabartma tozunu karıştırın iyice birbirine karışsın..
* Yumurtayı ve erimiş margarini de katın ve yoğurun yumuşak bir hamur oluyor.
* Hamuru ikiye ayırın hamurun bir yarısına kakao ve 2 yemek kaşığı kuruüzümü katın iyice yoğurun..
* Kalan diğer hamurun yarısına 2 yemek kaşığı hindistan cevizini ve 2 yemek kaşığı kuru üzümü katın yoğrun.
* Resimlerde görüldüğü gibi süslemeler yaparak yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye dizelim
* Daha önceden 170 derecede ısıttığımız fırında 15-20 dk fazla değil pişirelim.
* Afiyet Şifa olsun...
 Bu tarifimi 73. Porselen Demlik Çay Saati Etkiniliği ev sahibesi  
http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/
 gönderiyorum kendisine kolaylık diliyorum..

Hiç yorum yok: