07 Mayıs 2012

Havuçlu Şehriye Çorbası

Merhaba ben geldimmm,nasılsınız?
Ne zamandır birşey ekliyemedim yemek bloguma,öyle boynu bükük kaldı sanki,,,bende hemen yayınlanmayı bekleyen çorba tarifim vardı onu eklemek istedim hemde sevgili Neyran'a sözüm vardı,,,bildiğiniz gibi harika bir "çorbalarımız"etkinliği yapıyor çok güzel çorba tarifleri toplanıyor,hoşuma gidiyor...
Benim tarifim oldukça kolay, 2 tane orta boy havucu rendeleyip tencerede az sıvıyağ ile kavuruyoruz yanmayacak şekilde,sonra üzerine 5 bardak kadar su koyup kaynatıyoruz,kaynayınca içine isterseniz tel şehriye isterseniz arpa şehriye katıp pişirniz....altını kapatınca ben içine yarım limon suyuna bir yumurtanın sarısını çırpıp kattım,karabiberde sepeledim,,,ortaya böyle bir görüntü çıktı :)
Ellerime sağlık,Afiyet olsun :)
Çorban dediğim gibi sevgili Neyran'ın "çorbalarımız" etkinliğine gidiyor,kolay gelsin arkadaşım,selamlar...

5 yorum:

çatlakkafe dedi ki...

ellerine sağlık canım afiyet olsun

gelibolu17 dedi ki...

Sağolasın canım,sevgiler :)

Unknown dedi ki...

Immm bu çorba benim kızımın doğumundan sonra eve gelipte annemin yapması ile günlerdir aç olmamdanda tabak tabak yediğim bir çorbaydı...çok severim...eline sağlık ama sanırım çorbalar etkinliği çok önce bitti...sevgiler

gelibolu17 dedi ki...

Pozitif pembe,
sağolasın canım :)
çok olmadı daha yahu 3 gün fark var sadece sevgili Neyran alırsa alır almazsa kendi bilir sorun olmaz,benim işlerim olduğu için geç kaldım,önemli değil,selamlar

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canısı nasılsın mmmm missss ellerine sağlık
:)))