04 Ağustos 2012

Bohça Baklava & Gelin Bohçası

Merhaba ben geldim nasılsınız bakalım...
İki gündür tarif ekliyemedim kusura bakmayın beklettim sizi ama mecburiyetten oldu inanın,
şimdi hemen fırsatını bulmuşken bekleyen tariflerinizi ekliyorum,sevgili Melisa İftar bereketi etkinliğimize çok güzel tarif göndermiş yine,teşekkürler canım elleirne sağlık,gene bekliyorum selamlar :)





MALZEMELER:
1çay bardağı yoğurt
1çay bardağı sıvı yağ
2yumurta
1pket kabartma tozu
yarım limon suyu
tuz 
aldığı kadar un
iç malzemesi için antep fıstığı ve ceviz karışımı
üzerine 1su bardağı sıvı yağ 100gr tereyağı
açmak için nişasta
şerbeti:2,5 bardak şeker
2,5 bardak su
bikaçdamla limon
hamuru yoğurup 20beze yapıyoruz
nişastayla tabak kadar açıp sonrasında hepsini aralarına nişasta serperek üst üste koyuyoruz
20sini birden açıyoruz
eşit karelere kesip ortalarına bolca iç koyuyoruz
köşelerinden bohça gibi toplayıp fırın tepsisine sıralıyoruz
yağı ısıtıp hamurun heryerine eşitce döküyoruz
fırında kızartıp ılınınca şerbetini veriyoruz
afiyetle kalın

TARİFİMİ GÜLCANA gönderiyorum

Hiç yorum yok: