01 Ağustos 2012

Evde İskender

Efenimm bekleyen tarifimizi sevgili Porselen Demlik yollamış sağolsun :)
Kendisi iftar bereketi etkinliğimizi hazırlıyor aynı zamanda yıllardır,tarifleriylede destek oluyor,teşekkürler canım,selamlar gene beklerim :)



EVDE İSKENDER KEBAP

yaptım harika oldu

pideyi kup kup dograyıp erittigim tereyagını uzerine dokuyorum ve firına veriyorum, pide yagi cekince ve biraz da kızarınca hazırladıgım sulandırılmış hazır domates corbasının(ben üzerindeki tariften daha az su koyuyorum) yarısını pidenin uzerine dokuyorum tekrar fırında biraz cekmesini bekliyorum, en uste donerleri ve geri kalan domatesli corba suyunu ve ustune kalan erimis tereyagini dokuyorum. 5-10 dakika kadar daha firında tutup yanına bulgur pilavı ve yogurtla servis yapiyorum. yag oranını kendinize gore ayarlayabilirsiniz ama pidelerin her birine biraz yag gelecek sekilde olsun. pideler firında biraz kızarsın


afiyet olsun arkadaslar




Hiç yorum yok: