18 Kasım 2012

Meksika Fasulye Salatası

Merhabaaa,iyi akşamlar olsunn,bir fırsatını bulup beklettiği tariflerinizi eklemeye geldim...
Beklettiğim için özür dilerim,hafta sonu olunca böyle oluyor mecburen,afınıza sığınıyorum,sevgilerimi selamlarımı gönderiyorum :)
Sevgili Benim denizim arkadaşım güzel bir salata göndermiş etkinliğimize,teşekkürler canım,gene beklerim...


          Hayırlı cumalar arkadaşlar. Bu gün sizlerle yine gün arkadaşım Emel'in yaptığı meksika salatasını paylaşacağım. Eline sağlık arkadaşım.
MEKSİKA FASULYESİ SALATASI
Malzemeler:
1 Kutu Meksika Fasulyesi
Yarım Demet Dere Otu
Yarım Demet Maydonoz
Roka
Taze Soğan
Çeri Domates
Mısır

Sosu İçin:
Zeytinyağı
Limon
Tuz , Arzuya Göre Nar Ekşisi

Yapılışı:
Temizlenmiş yıkanmış yeşillikler doğranır. Servis edeceğimiz tabakta karıştırılır. Üzerine sos  gezdirip meksika fasulyesi  çeri domates ve mısırla süslediğimiz salata servise hazır hale getirilir.
Bu tatlıyı 77. P. D. Ç. S. Etkinliğine ev sahipliği yapan sevgili adaşım    Gülcan 'a   gönderiyorum. Kolay gelsin arkadaşım....

Hiç yorum yok: