02 Aralık 2012

Limonlu Kek

Tekrar merhabalar,iki güzel tarifimiz var yayınlanmayı bekleyen,hemmen sırayla ekliyorum :)
Etkinliğimiz 15 aralıka kadar uzadı bu arada,bekliyorum güzel tariflerinizi :)
Sevgili Harika Mutfak arkadaşım güzel bir limonlu kek tarifi göndermiş sağolsun,ellerine sağlık canım,çok teşekkürler,gene bekliyorumm :) Selamlar,sevgiler


Uzun zaman oldu bloga uğramayalı. Başka işlerle uğraşmaktan hiiç mi hiç vakit ayıramadım...Nihayet oturabildim bilgisayar başıma ve çok sevdiğim limonlu keki sizlerle buluşturayım  dedim..
Bu arada etkinlik devam ediyormuş.tarifimi hemen gelibolu17 ye yolluyorum.. 3 yumurta
3 fincan şeker
3 fincan un
1 fincan süt
1 fincandan bir parmak kadar eksik sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
1 limon kabuğu rendesi
Üzeri için:
2 tane limonun suyu
3 kaşık pudra şekeri 
Kek hamuru hazırlayıp kalıba döktüm ve 170 derece fırında pişirdim. Bu arada limon suyu ve pudra şekerini iyice çırpırptm . İçine yarım kahve fincanı su ekleyip bi kenara kaldırdım. Kek fırından çıktıktan 10 dk.kadar sonra limon suyu her tarafına gelecek şekilde döktüm….
(Ben limon kabuklarını ince şeritler halinde kıydım ve şekerle pişirdim. Kekin üzerine koydum…)

Hiç yorum yok: