08 Mayıs 2008

EN GÜZEL SALATA YARIŞMASI-http://www.birdemliksohbet.blogspot.com/


Aslında ben bu yarışmaya katılmayı düşünmüyordum,neden derseniz,o kadar güzel tarifler varki,benimki sönük ve basit kalacaktı.Ama SEVİL
arkadaşım,davet edince kırmak istemedim ve MAKARNA SALATASI tarifimi yayınladım.Davete icabet etmek lazım.
MALZEME:
Yarım paket makarna,istediğiniz şekil olabilir,1 bardak sarımsaklı yoğurt,yarım bardak mayonez,salatalık turşusu,sosis,haşlanmış bezelye,
YAPILIŞI:
Makarnayı haşlıyoruz,üstüne soğuk su gezdiriyoruz,sosisleri minik doğrayıp kızartıyoruz,haşlanmış bezelye,doğranmış turşu ve sarımsaklı yoğurt ve mayonezle karıştırıp,makarnanın üzerine döküp güzelce karıştırıyoruz.
AFİYET OLSUN!

3 yorum:

sadiye dedi ki...

katılıp kırmaman çok hoş ve ince bir davranış olmuş. neden sönük olsun ki. Bence gayet iyi. Ama içinde sarmısak varrrrrrrrr.
:) Hiç denemedim. Eminimki güzeldir. (aramızda kalsın yapsamda sarmısaksız yapcam)Sevgiler bu gün temizlik perde işi yok galiba.

Sevil Şahin dedi ki...

CNM BENİM BENCE COK HOŞ GÖZÜKÜYOR SEN BENİ KIRMAZSIN BİLİRİM SAOL BALIM HAYIRLI GUNLER OLSUN

Adsız dedi ki...

Bence salatanın lezzeti de önemli içindekilere bakılınca lezzetli olduğu belli ellerine emeğine sağlık ..Sevgimle...