21 Kasım 2008

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ-30

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ-30'un Ev sahibi benim canım komşum
http://susamcorekotu.blogcu.com/

kendisine daveti için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum,
işte tarifim.kolay gelsin canım,sevgiler

PASTA:
MALZEME:
4 yumurta,2 bardak şeker,1 bardak süt,2 bardak un,yarım paket erimiş margarin,1 paket kabartma tozu,vanilya,kakaolu puding
YAPILIŞI:
önce yumurta ve şeker çırpılır,sonra diğer malzemeleride karıştırılıp güzelce çırpılır,yağlanmış tepsiye döküp,önceden ısıtılmış 180 derece fırında,30-35 dakika pişirilir,soğuyunca tarifine göre hazırlamış olduğumuz hazır kakaolu puding,ikiye kestiğimiz pastanın arasına ve üstüne sürülür.buzdolabında soğumaya bırakılır.
AFİYET OLSUN

2 yorum:

Adsız dedi ki...

HAYDİ KIZLAR ETKİNLİĞE
Sevgili arkadaşım,beni kırmayıp P.D.Ç.S.ETK.30.a birbirinden güzel tariflerle katıldığınız için müteşekkirim,elinize gönlünüze sağlık.Tekrar katılımınızı bekliyorum,çayım hala sıcak ve taze!!! Ev sahipliğimden memnun olursunuz inşallah.
SEVGİ VE SELAMLARIMLA
Susamcorekotu.blogcu.com

Adsız dedi ki...

HAYDİ KIZLAR ETKİNLİĞE
Sevgili arkadaşım,beni kırmayıp P.D.Ç.S.ETK.30 1.hafta da birbirinden güzel tariflerle katıldığınız için müteşekkirim,elinize gönlünüze sağlık. 2.hafta bugün başladı,tekrar katılımınızı bekliyorum,çayım hala sıcak ve taze!!! Ev sahipliğimden memnun olursunuz inşallah.
SEVGİ VE SELAMLARIMLA
Susamcorekotu.blogcu.com