08 Eylül 2009

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ -3- BAŞLADIII...GELSİN TARİFLER!

Tarif no:33
Gönderen.PORSELEN DEMLİK
Tarifin adı:paçanga böreği
PORSELEN DEMLİK
arkadaşıma çok teşekkür ediyorum...

Malzemeler;
2 Adet yufka
3 Adet sivri biber
2 iri Adet domates
150 gr kaşar peyniri
200 gr pastırma
bir fincan sıvı yağ
2 yumurta sarısı

5 kasık yogurt

Süslemek için çörek otu ve susam



Pastırmalı içi için:

2 domatesi rendele tavaya koy ve suyunu ceksin suyunu cekince az sıvıyag gezdir ve ufak dogradığın biberlrele az kavur 2 dak.bu sogusun sonra buna pastarmaları ufak ufak kes ve ilave et içimiz hazır..

Yapılışı;
Yufkanın bir tanesini masaya yayalım. Diğer tarafta 5 kasık yogurt ve bir kahve fincanı sıvıyagı karıştırıp bu yufkaya sürelim ikinci yufkayıda bunun üzerine yayalım ..yogurtlu iç sürelim yeniden..sonra yukkayı sigara böregi gibi altı parcaya bölelim pastırmalı içini koyalım ve üzerine bir dilim kasar kesip koyalım sonra yufkayı rulo halinde geniş geniş sarıp hafif yaglı tepsiye dizelim..yumurta sarısınıda sürdükten sonra çörek otu ve susamla süsleyip 170 derecelik ırında pişirelim sıcak servis yapılması önerilir..

Pacanga normalde böyle hazırlanıp yumurta sarısına va galete ununa batırıp kızartılıncada güzel oluyor ama ben bu sekilde yapıyorum cünki kızartma mideye zarar…
sitesindeki diğer güzellikler için lütfen TIKLAYINIZ

1 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

gülüm benim, seninle toptan anlaşma yapmaya geldim bir aksilik olmazsa blogcudaki sayfamda hergün yeni bir tarif ve iftar menüsü yayınlıyorum sen her gün blogcuya uğrayıp yeni tarifi alsan perakende olmasa:)) bak şimdi hazır linkin de var