13 Eylül 2009

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ -3- BAŞLADIII...GELSİN TARİFLER!

Tarif no:72
Gönderen:ANEMONUN MUTFAĞI
Tarifin adı:çullama
ANEMONUN MUTFAĞI
arkadaşıma çok teşekkür ediyorum...
Sevgili Gelibolu17-midedenkalbe blogspot'cu arkadaşım etkinlik düzenlemiş ve nazik bir şekilde davet etmiş benide ,katılmamak olmaz dedim ve hemen geçen akşam arkadaşımın evinde iftar sofrasında yediğim çullamanın terifini onun için ekledim.Kendisine kolay gelsin diyorum ve bu vesile ilede sayfalarına tek tek gidip ramazanlarını kutlayamadığım dostlarımın ramazanlarını kutluyorum...

Çullama

ben sadece size 2 yufkayı veriyorum malzeme olarak bunun dışındaki malzemeler size kalmış.Öncelikle üzümlü ve fıstıklı bildiğimiz pilavı yapıyoruz.Diğer tarafta tavuk haşlıyoruz.

Yufkamızın birini tavaya kenardan taşacak şekilde seriyoruz ve üstünü yağlıyoruz diğer yufkamızıda onun üstüne serip aynı şekilde yağlıyoruz.hazırladığımız pilavı yufkaların içine koyup onun üstünede haşlanmış tavuklarımızı irice tifterek yerleştiriyoruz.Aynı tava böreği gibi bohcalayıp alt üst tavada pişiriyoruz.Harika bir börek oluyor arkadaşlar.şimdiden afiyet olsun deniyecek dostlara..
sitesindeki diğer güzellikler için lütfen TIKLAYINIZ



Hiç yorum yok: