07 Eylül 2009

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ BAŞLADIII...GELSİN TARİFLER!

Tarif no:15
Gönderen:NURDANIN MUTFAĞI
Tarifin adı:CEVİZ SOSLU TAGLIATELLE (Talyetelle)
NURDANIN MUTFAĞI
arkadaşıma çok teşekkür ediyorum...

Tagliatelle makarna, İtalyan makarna çeşitlerinden biri, bizim eriştelerin uzun hali gibi.
Barilla marka kullandım, çok lezzetli ,bir makarna.
Sosu ise değişik , bu makarnaya çok yakışan bir sos.
Bu tarifi, iftar etkinliğ-3 (gelibolu 17)ye gönderiyorum.

Malzemeler:
Yarım paket tagliatelle makarna
Sos:
2 büyük domates
2 diş sarımsak
1/2 çay kaşığı kimyon
1/2 " " karabiber
1/2 " " kekik
1 çay bardağı ceviz( ince çekilmiş)
1/2 çay bardağı ufalanmış tulum peyniri ( parmesan da olabilir)
1/2 çay bardağı zeytinyağı

Yapılışı: Makarna, 8-10 dakika diri kalacak şekilde haşlanır.Sos için; zeytinyağında, ezilmiş sarımsaklar sotelenir.Rendelenmiş domatesler eklenip, domatesler yumuşayıp, biraz suyunu çekene kadar pişirilir.Baharatlar ve tuz eklenir.Çekilmiş ceviz ve peynir ilave edilir.
Sos pişen makarnaya katılıp karıştırılır.
sitesindeki diğer güzellikler için lütfen TIKLAYINIZ

3 yorum:

asimelek58 sizlerle dedi ki...

canım bir tarifim daha var sayfamda senin için gel al sevgilerimle çok öpüyorum kolay gelsin bidenem

HÜLYA dedi ki...

merhaba canım etli nohutlu prinç pilavı tarifim hazır istediğin zaman alabilirsin. kolay gelsin sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhaba ;
Haıyrlı Ramazanlar diliyorum canım..
Senin için yayınlanmış bir tarifim var...
Sevgiler ...