23 Şubat 2010

54.p.d.ç.s.e çay saati tariflerim

meyveli pasta


meyveli pastayı hazır pasta tabanı alıp pudingle süsleyip üstünü muz ve mandalina ile süsledim...

servis tabağı:(mercimek köftesi,patates salatası,sosisli milföy bohçası,ıspanaklı pasta)



mercimek köftesi,patates salatası ve sosisli milföy bohçası basit tarifler hepinizin bildiği şeyler.ıspanaklı pasta tarifimi ise başka sefere vericem söz...

Bu tariflerimi 54.porselen demlik çay saati etkinliği ev sahibesi olan
hayattan azıcık
arkadaşıma gönderiyorum.kendisine kolaylıklar diliyorum sevgilerimi gönderiyorum...

By gelibolu17

7 yorum:

Hayattan Azıcık dedi ki...

75 Numara ile tariflerini ekledim canım desteğin için teşekkür ederim. Ellerine sağlık...Sevgiyle kal...

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık nefis olmuşlar yine harikasınız..

Hayattan Azıcık dedi ki...

Bloğuma birşey oldu ve kayıt düzenleme veya yeni kayıt dediğimde saatlerce beklesemde sürekli yükleme yapıyor gibi oluyor ekran sabahtan beri 10 kere denedim. Tarifleri yarın ekleyeceğim ama nasıl olacak bilmiyorum.

Hayattan Azıcık dedi ki...

Halloldu bende temamdan sandım kaç tema denedim sorumluluk olunca canı sıkılıyor insanın sonunda düzeldi. Kandilin mübarek olsun canım..

Unknown dedi ki...

kandilin mübarek olsun bacıııım gül tadında gül kokusunda bir gece geçirmen dileğiyle dualarında unutma benide sevgiler

Adsız dedi ki...

mmmm nefis gözüküyor ellerie saglık gülom
porselendemlikten..

LEZİZCE dedi ki...

selam canım hitcim.coma sitemi eklemeye çalışıyorum yalnız orda verilen kodu sitemde nereye eklemem gerekiyor.Yardımcı olabilirmisin.Sevgiler.canım.