08 Eylül 2010

Bayram etkinliği&Bayram yemekleri ve tatlılar-Tarifim

Nesrin Arkadaşımın daveti sayesinde böyle bir etkinliğin varlığından haberim oldu:)

Davete icabet etmemek olmaz dimi ama?

Bende hemen iftara gelen misafirlerim için yaptığım
Morerikli tavukgöğsü tarifimi göndermek istedim...
Arkadaşıma daveti için teşekkür edip sevgilerimi gönderiyorum...


Malzeme:
1kg süt,8 kaşık tozşeker,3 fincan un,bir paket margarin ve mor erik(bardak eriği)

Yapılışı:

Margarin tencerede eritilir,unu katıp yakmadan kavrulur,sonra şekeri ve sütü koyulup bir güzel çırpma teliyle kaynayana kadar karıştırıyorum.
bir kaç dakika kaynadıktan sonra 8-9 tane minik minik doğradığım mor erikleride içine atıp karıştırdım.
sonrasındada pişen tatlımı içini ıslatıp süzdüğüm kek kalıbıma döktüm..
buzdolabında soğumaya bıraktım,soğuyup donduktan sonra servis tabağına ters çevirip çıkardım...
ortaya böyle bir görüntü çıktı,tadını ise ne siz sorun nede ben söyliyeyim,harika oldu:)
Ellerime sağlık...

NESRİN arkadaşıma kolaylıklar diliyorum...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım tarifini yayınladım ne zaman istersen tekrar katılabilirsin,sevgiler,iyi bayramlar.

Adsız dedi ki...

selamun aleykum.

hele sukur eve geldim.bayramin mubarek olsun gulsah bacuu.rabbim hayirli huzurlu guzel bir bayram gecirmeyi nasip etsin.pastadan alirdim ama malum kilo aliyorum.iyice kafayi taktim kilo isine o yuzden almadan boynu bukuk gidiyorum:))

rahmana emanetsin.hayirli gunler diliyorum.

gelibolu17 dedi ki...

Anlayamazsın,canım hoşgeldin,yaa bükme boynunu öyle,bütün pastayı alabilirsin,ama bak hepsini bi seferde yeme tamammı?
azar azar ye bişeycik olmaz:)

öpüyorum seni ve bebelerini canım,malum bayram,fazla kalamıyorum...
yorumları onaylayıp çıkıyorum...

http://belguzar anne.blogspot.com dedi ki...

guaydın afıyetle tursuları bende çocuklara yaptım ama arık yaşlanmışız zor oluyor sevgıler canım