06 Ekim 2011

Tombalaklarım :)

Ben bu tarifimi çok seviyorum,sık sıkta yapıyorum özelliklede haftasonları :)
geçtiğimiz hafta yapmıştım tombalaklarımı "çay,kahve bahane" etkinliğim sürdüğü için ekliyemedim,etkinliğimiz halen devam ediyor arkadaşlar güzel tariflerinizi bekliyorum :)
Bugün sevgili arkadaşım,gönül dostum HÜNERLİELLER  çok güzel bir etkinliğin benim kardeş etkinliğimin,tam 24 kez benimde hazırlanmasına yardımcı olduğum "porselen demlik çay saati"etkinliğinin ev sahibesi oldu...Arkadaşıma daveti için çok teşekkür ediyorum kolaylıklar diliyorum ve kocaman sevgilerimi selamlarımı gönderiyorum :)


Tombalaklarımın belli bir ölçüsü yok,ggöz kararı yapıyorum,zaten beni bilirsiniz aşçı gelini ve aşçı karısı olmama rağmen hiç öyle düzgün tarif vermesini beceremem,aman zaten öyle bir iddiamda yok :)
Doğaçlama yazıyorum :)

Biraz yoğurt (ekşimeye başladıysa daha güzel olur) 1 yumurta,karbonat,tuz ve aldığı kadar un ile güzel bir hamur yoğurup 5-10 dakika dinlendiriyorum hamurumu,çünküüü az sonra onu açarken çok yorulacak :)
Sonra hamurumu ikiye bölüyorum ikisinide normal kalınlıkta açıyorum,üzerine salam dizip ikinci hamuruda üzerine kapayıp bardakla kesiyorum,kenarlarından artan hamurlada aynı işlemi tekrar ediyorum,bu hamur çok bereketli bir hamur bir sürü çıkıyor,,,hamurum bitince  tombalaklarımı kızgın yağda kızartıyorum...
Ellerime sağlık,yiyenlerede afiyet şifa olsun  :)

Bu tarifim dediğim gibi sevgili gönül dostum HÜNERLİELLER in ev sahibeliğini yaptığı,porselen demlik çay saati etkinliğine  gidiyor....

8 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ben bu tombalakları yerim yahu:)
çok şirinler:)
ellerine sağlık canım..

gelibolu17 dedi ki...

Ye deniz'im afiyet olsun,hadi gel çayda demliyeyim beraber yiyelim :)teşekkürler,sevgiler :)

Güloanne mutfakta dedi ki...

merhaba çay bahane etkinliğiniz için yayında tarifim var alabilirsiniz
kolay gelsin

muhabbetsofrasi dedi ki...

ımmm nefis gözüküyorum ama ya

canım çekti bak şimdi :)

gelibolu17 dedi ki...

Güloannem,çok teşekkürler ellerinize sağlık,yayınlıyorum hemen :) sevgiler....

gelibolu17 dedi ki...

muhabbetsofrası,ayy napsak şimdi,,,gel birlikte yiyelim o zaman :)

Elif'in defterinden dedi ki...

Şirinler ha :) Tombiş tombiş yerim ben onları :)

gelibolu17 dedi ki...

Elif,hoşgelmişsin...Ye canım sana feda olsun :) sevgiler...