06 Mart 2012

Browni

Sevgili BİRİNCİSİN bana pek güzel BROWNİ göndermiş sağolasın gönlümün birincisi,ellerine sağlık,her zaman bekliyorum :) Sayfandaki şarkıyada bayıldım,,,dinlemek için tekrar geleceğim,,,,boş çerçeve,artık bülbül ötmüyorrr gül dolu penceremde,yalnız hatıram kaldıı boş kalan çerçevede :)
seviyorum sanat müziğini....Browni tarifine buyrun bu arada keyifli dinlemeler olsun efem :)

Haftanın ilk gününden hepinize merhaba:)) Umarım  gönlünüze göre geçireceğiniz bir hafta olur..
   Arşivime baktığımda fark ettim ki, browni çok yapsam da hiç tarifini yayınlamamışım...
    Eee.. herkesin bir tarifi var bakalım benim browni tarifimi beğenecekmisiniz ? :))
BROWNİ:
    MALZEMELER:
2 su bardağı süt,
2 su bardağı şeker,
1 su bardağı yağ ;)

1paket vanilya,
1 paket kabartma tozu,
2,5 su bardağı un,
3 yumurta,
5 yemek kaşığı nutella,
4 yemek kaşığı kakao
         YAPILIŞI:
  Yumurta ve şeker çırpılır.Un ve kabartma tozu haricindeki malzemeler eklenerek karıştırılır.Bu karışımdan 1 su bardağı kenara  ayırın.Daha sonra un ve kabartma tozu da eklenir,çırpılır.
     Yuvarlak borcam tepsi yağlanarak 1-2 çimdik un serpilir,çırpılan malzemenin yarısı yağlanan tepsiye dökülür.Üzerine nutella sürülür.(ben daima nutella,sarella vb gibi çikolata sürerim.Ancak keke başladıktan sonra fark ettim evde yeterli miktarda kalmamış.Hobby çikolataları rendeleyerek tepsinin bütün yüzeyine eşit gelecek şekilde
serpiştirdim)Kalan harcın yarısınıda  üzerine dökerek 180 derece fırında pişirilir.Kek ılındıktan sonra kenara ayırdığımız 1 su bardağı karışım kekin üzerine dökülür...Kek iyice soğuduktan sonra dilimleyerek servise hazırlanır.
            AFİYET OLSUN..

3 yorum:

birincisin dedi ki...

Şarkıyı beğenmene sevindim:)Her zaman gel beklerim..Kolay gelsin:)

birincisin dedi ki...

arkadaşım 1 su bardağı yağ malzeme listesine ekler misin..unutmuşum:)

gelibolu17 dedi ki...

Ekledim bile :)