07 Mart 2012

Çok Lezzetli Bohça Böreği

Evet lezzetli olmazmı onu hemşerim yapmış,tabiki güzel olacak,kendisi blogcudam blogspota mecburi geçiş yapanlardan,desteği için çok teşekkür ediyorum,ellerine sağlık canım,gene bekliyorum,sevgiler :)
Kimdenmi bahsediyorum tabikide LÜTFİYE arkadaşımdan :) BOHÇA BÖREĞİ tarifinide taze taze yayınlıyorum,afiyet olsunn :)
bu tarifimi
YAPIMI ÇOK KOLAY
lazım olanlar:
5 adet hazır yufka
yufkaların içine sürmekiçin (eğer çıtır çıtır bi börek istenirse) su ve sıvı yağ karışımı ,(eğer yumuşacık bi börek istenirse) süt,yumurta ve sıvı yağ karışımı
iç malzemesi:
arzuya göre değişir
kıymalı harç
lor
veya patates
ben patatesli yaptım.4 adet patatesi haşlayıp, tuz ve sıvı yağ ekledim.püre haline getirip her bi bohçanın içine koydum.isteğe göre baharat eklenebilir....
bohçaları sarınca üzerine yumurta sürüp, susam ve çörek otu serpiştirdim.
200 derece fırında yarım saatte servise hazır.

Hiç yorum yok: