18 Mart 2012

Elmalı,Kakaolu Pudingli Kek

Şimdiki tarifimizi sevgili PUDRA ŞEKERİM göndermiş sağolsun,ne güzel bir blog ismi var ne yaratıcısınız,çok seviyorum böyle şeker gibi blog isimlerini,bayılıyorum :) Tarifide pek güzel 
ELMALI KAKAOLU PUDİNGLİ KEK yapıp göndermiş,ellerine sağlık teşekkürler :)
Sevgili komşum kahveye gelecek diye hazırladığım bir pastaydı.Kahvelerimizle beraber güzel oldu.
Annemle teyzeme de kısmetmiş.Öğleden sonra onlarda çaya geldiler ,pasta bu sefer çayın yanına eşlik etti.
Ertesi gün teyzem denemek için tarifini istedi, ona verdim sizlerle de paylaşıyim istedim.
Bu tarifimi gelibolu17 ye PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ için gönderiyorum.
tatlı yiyelim, tatlı düşünelim;
*3 yumurta,

*1su bardağı şeker

*1 su bardağı un,

*soyulmuş,minik doğranmış 2 elma,

*1 çorba kaşığı kakao

*yarım su bardağı
küçük doğranmış ceviz
*kabartma tozu,
yumurtalar ve şeker iyice çırpılıp, diğer tüm malzemelerle karıştırılır ve fırına verilir.

Diğer yandan,

*1 yumurta,
*1 çorba kaşığı mısır nişastası,

*1çorba kaşığı kakao,

*2 kahve fincanı şeker,

*vanilya,

*2 su bardağı sütle,

güzel bir puding hazırlanır.
Fırından çıkan kekimizi ,soğuyunca üzerine döktüğümüz yarım kahve fincanı pudra şekerli su ile ıslatıp, üzerine hazırladığımız  ılınmış haldeki pudingimizi dökerek, misafirlerimize sunmak üzere dolapta beklemeye alabiliriz efendimm.
                                                                AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok: