13 Mart 2012

Havuçlu Kek

Efenimm günaydınnn nasılsınız? salınız sallanmasın çok güzel geçsin inşallah,,,gerçi dışarsı epey soğuk ama olsun bizim yüreğimiz sıcak :) sizin tarifleriniz güzel bloglarınız sıcak hep birlikte buraları ısıtırız :)
Yeni güne yepyeni bir tarifle adı gibi pozitif bir bloggerin desteğiyle başladık bakalım hadi hayırlısı :)
Sevgili POZİTİF PEMBE etkinliğimize HAVUÇLU KEK ile misafir olmuş sağolsun,ellerine sağlık deyip hemen yayınlıyorum :) gene bekliyorum,sevgiler...
Havuçlu Kek
4 yumurta
1 su bardağı havuç rendesi
1su bardağı şeker (ben çok şekerli sevmiyorum iyiki de az koymuşum incir yeterde artar zaten)
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı süt(kendimden kattığım bir malzeme)
3 su bardağı un ( normalde 2 bardak un bir bardak fazla koydum ben)
1 su bardağı kıyılmış ceviz
4 ader kuru incir
yarım kahve finceni kuru üzüm
1 tatlı kaşığı tarçın
1 paket kabartma tozu
önce şeker yumurta çırpılıyor daha sonra tüm malzemeler karıştırılıp yağlanmış bir kalıba dökülüyor.160 derecede 25 dakikada pişiyor...Ben üstüne o gün yaptığım bir pastanın kremasından gezdirdim...Farklılık olsun diye:))))
Benden şimdilik bu kadar hoşçakalın....

Hiç yorum yok: