11 Mart 2012

Sakızlı kek

Sevgili  % 70 Gelibolu'lu hemşerim FEMY etkinliğimize çok güzel bir SAKIZLI KEK tarifiyle konuk olmuş,ellerine sağlık canım,çoook teşekkürler,gene gene bekliyorum,Gelibolu'dan kocaman selamlar gönderiyorum :)
Geçen gün oğlum okulda yediği sakızlı kekten bahsediyordu. Bana 'sen de yapsana' dedi. Ben sakızlı kek,kurabiye,muhallebi,dondurma vs.. sakız olan şeyleri zaten çok severim.Ufak bir araştırmadan sonra 'annemin sade keki' diye yazdığım tarife 3-4 küçük parça damla sakızı da ekleyip keki yaptım.Yumuşacık misss gibi sakız kokulu kekimiz oldu:D
               1. 3 yumurta
               2. 1,5 su bardağı şeker
               3. 1,5 su bardağı süt
               4. 1/2 su bardağı sıvı yağ
               5. 3 su bardağı un
               6. 1 paket kabartma tozu,1/2 çay kaşığı karbonat,1 paket vanilya
               7. 3-4 parça damla sakızı(ezilmiş)
   
       Önce ' sakızı fazla koymuşsun galiba anne ama güzel olmuş' diye bir yorum geldi. Ben beğenmedi herhalde çocuk diye düşünürken , 'anne bir dilim daha '  ve ertesi gün okuldan geldikten sonra: ' anne bizim sakızlı kek bitmedi değil mi' yi duymak kekin güzel olduğunun kanıtıydı benim için.Çünkü ben evimde yemek yemeyi seven, yemek seçmeyen ama güzeli seçen,gayet açık sözlü bazen acımasız küçük bir gurme yetiştiriyorum:D
   http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/  sevdim ben bu işi, etkinlik için bunu da kabul ederseniz sevinirim.

Hiç yorum yok: