11 Mart 2012

Şeftalili pastaban

Valla ben bu tarifi bana banada yerim her türlü yerim,ne güzel adı varmış öyle bandır bandır ye diye resmen,görüntüde güzel ama ŞEFTALİLİ PASTABAN tarifini bize sevgili ANNEBAL göndermiş sağolsun,ellerine sağlık canım,böylesi güzel bir isimdende ancak böyle tatlı ve güzel tarifler çıkar...selamlar olsun,gene bekliyorum :)
yoğun bir cumartesi beni bekliyor.....tüm çocuklar evde güzel bir kahvaltı sofrası.....ardından günlük
işler.....saat 1 de apartman komşusuna ziyaret....saat  4 çiğ köfte daveti...ve eve dönüş....ve hafta sonu olduğu için 4 veya 5 parti çamaşırla boğuşma vakti=) akşam yemeği için ne çıkarsa bahtımıza hala karar veremedim....
çok fazla vakit kaybetmeden bu kolay tarife geçiyorum..

bu tarifi 73 hafta cay kahve bahane etkinliğine sevgili gülcana gönderiyorum..
malzemeler
1 tane kakaolu pastaban
1 kutu yazdan kalma şeftali konsevesi
3 su bard süt
3 çorba kaşığı un
8 çorba kaşığı şeker
1 paket krem şanti
1 su bar süt+1 paket krem şanti
keki islatmak için meyve suyu veya süt
üzerine kakao
yapılşı
pastabani ılık süt veya şeftali suyuyla ıslatın süt un ve şekeri kaynatın ve ılıtın
süt ve kremşantiyi çırpın soğuyan kremaya ilave edin karıştırın ıslattığınız kekin arasına
kremayı dökün üzerine şeftalileri dizin keki meyvelerin üzerine kapatın kalan kremayı
dökün üzerini kakao ve şeftali ile süsleyin dolapta en az 3 saat bekletip serviz yapın....
afiyet olsun

Hiç yorum yok: