05 Mart 2012

Tariflerinizi Yayınlamaya Başlıyoruuuuummm :)

Bugün oldukça yoğun bir gün geçirdim,sabah saat 7 den beri koştur koştur yoruldum,ancak fırsat bulup pc başına geçebildim nihayet,,,,baktım güzel yorumlarınız gelmiş onları okudum nacizane ufakta olsa cevaplar yazdım,3 tanede tarif gelmiş hadi onlarıda yayınlayıp öyle çıkayım dedim,iyide yaptım :)
Çok teşekkür ediyorum,birbirinden güzel tariflerinizi 1 ay süresince bekliyor ve de yayınlıyor olacağım...
İlk tarif sevgili gönül dostum MELİSA'dan gelmiş,SIVI YAĞLI PORTAKAL JÖLELİ KURABİYE yapmış :)
çook seviyorum bu kurabiyenin kıvamını
sıvı yağlı olmasından dolayı yerken içime daha çok siniyor
birde o pastanelerdeki un kurabiyesiyle aynı kıvamda oluyor
ben bu kez içine bir tüm portakal kabuğu rendeledim
üzerinede portakal suyuyla jöle yaptım
malzemeler:
1su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı pudra şekeri,
1 portakal kabuğu rendesialdığı kadar un
hepsi bu kadar
yoğurun şekil verip fırına
çatlar çatlamaz hemen fırından alın kızarmadan beyaz pişmesi lazım
harika bi lezzet 
jölesi
1çay bardağı portakal suyu
1çay kaşığı tart jölesi
pişirip soğuyan kurabiyelerin üzerine istediğiniz gibi dökün
ben şeker eklemedim portakal suyu yeterince tatlıydı
daha önceki kurabiyem
tarifimi yarın etkinliğe başlayan arkadaşım gelibolu 17 ye gönderiyorum
Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği 73.Hafta 


             

3 yorum:

Mutfaknotlari dedi ki...

canım eline emeğine sağlık
Allah kolaylık versin yorucu olacak

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık görüntüsü harika

gelibolu17 dedi ki...

Melisa,
sağol canım,,,evet yorucu ama eğlenceli olacak inşallah :)


sayanlaruya,
teşekkürler,selamlar :)