04 Nisan 2012

Condensed Milkli Kadayıf

Selamlar günaydınnn,gününüz aydın olsun...
Yeni yepyeni taptaze tarifleriniz gelmiş,çok teşekkürler hemencik yayınlıyorum :)
Sevgili LEZZETCAFE arkadaşım etkinliğimize CONDENSED MİLKLİ KADAYIF göndermiş,ellerine sağlık canım,her zaman bekliyorum,sevgiler :)

“Bütün işlerde teennî (acele etmemek) hayırlıdır, fakat âhirete âit hususlar müstesnâ.” (Hadîs-i Şerîf, Hâkim, el-Müstedrek)


Herkese hayırlı,huzur ve surur dolu geceler yarınlar dileyerek, söz verdiğim gibi pastalardan feragat edip bir tarif paylaşıyorum sizlerle.. malzemeler varsa kesinlikle deneyin derim. Hatta consed milki nereden bulacağım mı diyorsunuz. Cafefernandoya tıklayın ve condensed milkinizi kendiniz yapın...Yaptıktan sonra yorumlarınızı bekliyorum unutmayın...:)

250gr. tel kadayıf
2-3 kaşık tereyağı
1 su bardağı iri ufalanmış fıstık ( cevizde çok yakışıyor)
1 kutu condensed milk (400gr)
süslemek için toz fıstık

Kadayıfı minik minik doğrayın yada, dondurucuda 20-30 dakika bekletip, avucunuzla ezerek kolayca ufalayın. 2 Kaşık tereyağını tavada eritip,ufalanmış tel kadayıfı kızarana kadar kavurun.
Kavrulmuş olan kadayıfa fıstık (yada ceviz) ve yoğun şekerli sütü de ekleyip güzelce karıştırın.

Varsa küçük silikon kalıplarınız yada buzluk gibi bir şeyler,üzerine kadayıflı karışımdan ekleyip var gücünüzle bastırın ve ters çevirerek kalıptan çıkartın. 
Üzerrine biraz toz fıstık, muhteşem ....
AFİYET OLSUNNNN...
Ayrıca bu tarifi etkinlik üstüne etkinlik düzenleyen sevgili gelibolu17 ye içten sevgilerimle gönderiyor ve güzel paylaşımlarının devamını diliyorum...

Hiç yorum yok: