02 Nisan 2012

Eti Puf Pastası

Amanda aman kimler gelmiş,MUKO arkadaşım gelmiş,tamda azcık bekleyen tarif yok gidimde accukun city ville oynayım derkenn ben sevgili MUKO haber veriverdi,gel canım orda yalnız yalnız oturma sana 
ETİ PUF PASTASI yaptım diye,,,,,çok sevindim,böyle yüzümde güller açtı :) :) :)
Teşekkür ederim canım ellerine emeğine göynüne sağlık,,,hemen güzel tarifini yayınlıyorum,gene bekliyorum,selamlar,öperim :)


Merhaba arkadaşlarım,yine ben geldim hoşgeldim demi:) Bu kadar vefasız olduğum halde beni yalnız bırakmadığınız çokk ama çokk teşekkür ederimm efenimmmmm:) 

Yine güzel bir tarifimiz var sırada aslında yıllardır yapılan ama benim ilk kez yaptığım  ve çok bilindik bir pasta bazılarımız köstebek pasta diyor bazılarımızda eti puf pasta, aslında her ikisi de aynı bana göre ya neyse bende eti puf pastası diyorum siz ne derseniz artık tercih size kalmış:)

bu tarifimi yine canım arkideşim gelibolu-gülcanıma gönderiyorum porselen demlik çay saati etkinliğinin ev sahipliğini yapıyor ya kendiler yalnız bırakmayalım dedim:) bilirim benim tariflerime çok ihtiyacı var yalnız hissettmesin kendini dediydim:)


MALZEMELER:

Kek İçin
  • 3yumurta
  • 3 neskafe fincanı toz şeker
  • 3 yemek kaşığı kakao
  • 3.5 neskafe fincanı un
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • hindistan cevizi (üzeri için kullanılacak)

İçi İçin:

  • 1 paket creme ole
  • 2 su bardağı soğuk süt
HAZIRLANIŞI:

Kek malzemeleri ile kekimizi hazırlayıp pişiriyoruz.Pişen ve soğuyan kekten su bardağı ile daireler kesip çıkarıyoruz (bence çay bardağı ile kesilmeli lakin büyük oldular).Soğuk süt ile creme oleyi çırpıp krema haline getiriyoruz.Bir tatlı kaşığı kremadan alıp kesilen kek parçalarının üzerine ekliyoruz.Kekin kesilen parçalarından kalan kenarlarını elimizle ufalıyoruz ve içine hindistan cevizi ekliyoruz.Krema eklediğimiz kekin üzerine hindistan cevizi eklediğimiz kek kırıklarına buluyoruz.elimizle yuvarlak şekil verdiğimiz eti puflarımızı servis kabına alıyoruz ve afiyetle yiyoruz:)

3 yorum:

Özgen dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar bayıldım doğrusu sevgiler...

Peygamberim İzinden dedi ki...

http://mutfakincisi.blogspot.com/2012/04/kuruuzumlu-kakaolu-kurabiyeler.html


Tarif bıraktım Allaha emanet ol...

PaSaSofraM dedi ki...

Günaydin aldim canim mailini tsk.ler