06 Nisan 2012

Yulaflı Portakallı Bisküvi

Günaydınnn,selamlar geldim nihayet,dünden beri cboxumda eklenmeyi bekleyen bir tarifmiz var geç kaldım evet ama dün gezmedeydim,ekliyemedim akşamda oturamadım pc başına,şimdi fırsatım oldu hemen ekleyivereyim :)
Sevgili HARİKA MUTFAK arkadaşımız göndermiş sağolsun...YULAFLI PORTAKALLI BİSKÜVİ yapmış etkinliğimiz için,çok teşekkürler canım ellerine sağlık,gene bekliyorum,sevgiler...


Yaz geliyor...Kilolar başa dert...Ama  börek  ,çörek .kurabiye çook çok seviliyor. Bu tarifim hem lezzetli hem de masum...

1 tane portakal
1 çay bardağı esmer şeker
1 tane yumurta
2 çay bardağı yulaf
3 yemek kaşığı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
Tam buğday unu

Portakal (kabuklarıyla) küçük parçalara bölünür ve şekerle rondoda  püre haline getirilir. Yağ yumurta  ve yulafla iyice karıştırılır . Yavaş yavaş un ilave edilir . Bu aşamada kabartma tozu konur. Karıştırılır. Kekten katı kurabiyeden yumuşak bir hamur elde edilir. Kaşık yardımıyla fırın tepsisine konur. 170 derecede pişirilir…














Hiç yorum yok: