27 Temmuz 2012

İncir Uyuşturması

İyi öğlenler vede hayırlı cumalar olsun herkese,,,etkinliğimiz devam ederken,sevgili Safiye ablam etkinliğimize İncir uyuşturması tarifiyle destek olmuş,çok teşekkürler ablam,ellerine sağlık,selamlar...gene bekliyorum :)



Bu yaptıgım incir uyuşturmasını arkadaşımın düzenledigihttp://www.porselendemlik.com/ un düzenlediği İFTAR BEREKETİ etkinlige ev sahipli yapıcak olan 



Malzemeler 
250 gr Kuru incir 
1 Litre Süt
1 Tatlı Kaşıgı Tarçın
1500 gr: Toz Şeker.
Yapılışı:
İncirleri yıkayıp suyu süzülünce dograyıp şekerle ezip kaynamış sütten ekleyip karıştırıyoruz sonra geride kalan sütü ilave edip kapagını kapadıp yogurt mayalar gibi üzerini bezle kapatıyoruz uyuşmasını bekliyoruz en az 2 saat uyuştugu zaman üzerini açıp dolapda veya serin bir yerde bırakıp 45 dakika felan bekletip istenilen şekilde süslemek içinde ceviz içi antep fıstıgı ben tarçınla servis yaptım. yapmak istersiniz buyurun tarife . Afiyet olsun.

4 yorum:

Fatoş Öztürk dedi ki...

Senin için blogumda bir tarif var alırsan sevinirim canım :) Hayırlı Ramazanlar...

vişnap dedi ki...

Hep merak edip hiç yapmadığım ve tadını da bilmediğim bir tatlıdır incir uyuşturması .Bir gün yapmalı düşüncem,canım etkinliğiniz kolay gelsin yapan emeği geçen arkadaşlarında ellerine sağlık olsun..

gelibolu17 dedi ki...

Teşekkürler canım selamlar,gene beklerim :)

gelibolu17 dedi ki...

Ayşegül hoşgelmişisn canım,denemek lazım evet,bende yapmadım hiç,,,sağolasın nasılsın? kahve içeceğiz senle daha unutmadım aklımda,,,selamalr olsun canım